haha debs word er verlegen van! het resultaat staat op de mail. Eerst printen en dan pas echt blij zijn hoor...! Met deze bestanden kun je naar de drukker, of multicopy of zoiets. Dan moet je erbij zeggen dat het formaat 15 bij 15 cm is dichtgeklapt, en dat er 3mm snijrand aan zit in pdf.
we zullen binnenkort weer eens een nieuwe shoot houden Ze is al over de 1400 gram heen nu...ze gaat echt goed Zoals oma zegt: die wil duidelijk snel naar huis!
hahhaa.. volgens mij heb je het niet goed begrepen. pixman is ontwerper wil niet zeggen dat hij milla overtreft, maar wil ook niet zeggen dat hij dat niet doet
Tuurlijk wil ze snel naar huis en lekker in der eigen bedje liggen tis gewoon een toppertje die kleine meid van jullie hihi ik zag ut idd ook Davis mag ik um shoween op mmm Mila? Ohh lekker Leonie...ga je voor andere look of bijwerken?
Super fem dat Nikita al zo goed groeit én aan de borst drinkt! Straks ook tuintje klaar voor feetje, super!
oh wat een lekker ontbijt was dat left overs van toastjes spullen van pixman verjaardag 1 snij geroosterd brood met krabsalade 1 snij met roompate
12 april (pasen) Ze zit nu ongeveer op het gewicht wat ze had moeten hebben met 31 weken zwangerschap....
Pix...roompate? mag je dat wel hebben? Dan gaak um er gelijk op planten Mila...wil de rest jou mooie resultaat niet onthouden. maar wees alvast gewaarschuwd....miss ga je ut nog druk krijgen straks met alle bestellingen
Dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen, sorry! Dan zal het vast minimaal even mooi worden! Debs, alleen bijwerken ben niet zo avontuurlijk.
zal een kleine meisje blijven. en jullie zijn ook al klein bizar is dat dan he dat ze dus dat mogelijk nooit zal inhalen. mijn nichtje is ook klein in vergelijken met haar leeftijdsgenootjes
He meisjes, ik mis alles hier! Bah, niet gezellig! Zijn weekje samen aan het werk in het huis, vandaar dus extra druk. Cin, naar van je uitslag zeg. Logisch dat je schrikt en teleurgesteld bent, wel goed dat jullie naar gyn zijn gegaan! Het voordeel is dat je met wat hulp hopelijk snel zwanger bent nu *knuf*. Lim: gefeliciteerd met verkocht ovb buthut! Joepie! Die hadden jullie nog tegoed, sorry, loop enorm achter.... Zo, nu weer wat dozen gaan inpakken, tafel uit elkaar halen, en dan eens zien of we een stuk vloer kunnen openleggen 8) Dag lieve meisjes, iedereen een goeie dag gewenst.
Pixie, met kindje gaat gelukkig alles goed. Groeit lekker door. Met mij daarentegen iets minder. Heb al hele tijd tekenen van zwangerschapverschijnselen en daarom al aantal weken volledige bedrust opgelegd gekregen. Is erg saai! Maar ja voor het babytje doe ik alles! Hoe gaat het met jou?
Nou, ik vind mezelf met 1,75 meter eigenlijk niet klein....ook niet echt groot Ze zal voorlopig nog wel even klein blijven ja, maar zover als ik heb begrepen halen prematuurtjes wel nog een stuk in hoor. Rond hun 2e jaar lopen ze weer gelijk geloof ik. Ze zeggen wel dat prematuurtjes een achterstand hebben, maar voor mij heeft ze juist een voorsprong. Ze kijkt mij al aan, reageerd echt op mijn stem, pakt mijn vingers al beet, drinkt uit mijn borst, heeft al kleertjes aan, poept al luiers vol....terwijl kindjes van 35 weken normaal nog helemaal NIKS doen (in de buik)