met zwverschijnselen denk ik dat je vergiftiging bedoel? das minder! neem aan dat je ook flink onder controle ben? hoe vaak?
Ja We zijn vorige jaar oktober verhuisd naar een nieuwbouw wijk. We hebben toen wel schuttingen neergezet, maar verder is de tuin echt 1 grote modderpoel Tijd om dus een terrasje te leggen (nou ja, láten leggen want dat lukt mij echt niet) en gras aan te schaffen. We gaan al naar het mooiere weer toe natuurlijk en wij zijn echte zon-aanbidders en zitten dus graaaaaagg buiten als het even kan...
ja bedoel zwangerschapsvergiftiging. Tot nu toe matige vorm. Nu pas verschijnselen zou wel heel laat zijn met 35 weken! Hihi Sta nu onder controle bij gyn. Moet nu 1 keer per week bloeddruk laten meten, urine- en bloedonderzoek en aan ctg. Word echt goed in de gaten gehouden gelukkig!
met het kein bedoel ik spekkies mijn nichtje heeft ook een zeer klein fase doorgebracht als spekkie. ps. sprongen moet je ook rekenen vanaf het echte geboortedag en niet van uitgerekend datum dus kan best dat ze die dingen wel doe. vind erg tof dat ze dat allemaal zo goed doet en ook dat het met de borstvoeding gaat lukken en vergelijken met kindje in de buik van 35 weken is zij inderdaad een super genie
pittig die controles elke keer, maar goed dat het gebeurt. ga ze ook halen ? hoe wou je eigenlijk bevallen?
Ahh, spekkies. Ja Ramon en zijn gehele familie) hebben totaal geen genen voor spekkies. En ik heb een klein beetje reserve spekkies (maar das goed voor de borstvoeding denken we dan) Ik zit alweer op mijn oude gewicht ook... Qua ontwikkeling zit Nikita erg goed, alleen haar lijfje is wat kleiner. Geeft niks, ze heeft nog ruim 80 jaar om er lekker in te groeien Tijd zat Ja, ik vind mijn kind echt BRILJANT. Gister heeft ze papa helemaal volledig (door de luier heen!) ondergepoept. No, als dat geen geweldige prestatie is Cool hé, als je mama bent vindt je ineens alles knap aan je kind
Female, ik doe idd rustig aan. Maar gelukkig gaat het tot nu toe heel goed. Alleen is het heel saai voor mij, maar ja! Pixie, wilde al in ziekenhuis bevallen. Nu moet het echt. Alleen jammer dat het niet met vk meer mag, daar had ik hele leuke band mee. Zolang beeb het zo goed in buik blijft doen, wordt hij/zij niet gehaald. Wel al gesproken over eventueel inleiden met 38/39 weken omdat dat beter zou zijn voor mij.
hehehe ..volgens mij ga jij dan zelfs straks afvallen met borstvoeding aangezien je al op oude gewicht ben. is je bm ook al gezakt? ja ja die beebs zijn wondertjes die ons blij maken met de raarste en simpelste zaakjes
oh dan valt het enigszins mee met het idee van in zkh bevallen maar wel balen dat je dan vk niet bij hebt. zou zie niet stiekum erbij mogen zijn ? ik duim dan dat beeb het goed blijft doen en gelukkig in mama;s buik ligt... tot de 38/39e week dan en idd rustig aan doen.. kijk je wel uit voor trombose ?
sprongetjes, moe tje volgne soei ik groei wel meten vanaf uitgerekende datum Maar bij onze kleine meid kloptte dat ene keer wel en andere keer wer niet en moest ik bevaldatum gebruiken.... @ Fem, zo fijn dat het goed gaat met je meisje, ze groeit echt goed
@cin ik heb eindelijk je post gevonden... Ondertussen al contact gehad met gyn of je nu eerst hsg doet of toch iui begint? Hele dikke knuffel !
@female: wat fijn dat Nikita het zo goed doet. @leonie: rustig aan meid, er zijn er hier een paar (waaronder ik) die weten hoe spannend en vervelend en vermoeiend het is @ limmeke: buthut bijna weg, jeuj! @ gieg: krijg je ook een beeb als je een nintendo aanschaft? Want dan weet ik wat klingel en ik vanmiddag gaan kopen! @ striae: ik zie door de strepen de striae niet meer! @ ei: seg, zomaar springen paar uur na posi ovu terwijl ie de dag ervoor nog wit was is wel sneaky hoor! Gelukkig waren elkeman en ik je toch te snel af!
Hoi..... ...ietsje beter in vel nu, na eeb succesvol mondeling en een goed verlopen les. Moet nu telefoontjes plegen naar buitenlandstages, maar gelukkig allemaal Nederlandstalige begeleiders daar. Geen zin, maar moet effe. Daarna weer 3 mondelingen en denk dat ik vanmiddag weer wat vrolijker mee kan doen. In ieder geval niet zo depri als net... Zat echt effe aan tax!