WHAHAH das waar Lims....vandaag dak de H&M online maar ff geplundert heb Mila...Tisch moest er ookal zo om lachen...achteraf kan ik ook wel lachen maar ik schaamde me een kapotje in eerste instantie
ik heb wel eens foto's bekeken van wat jullie allemaal in de commode en kledingkast hebben voor die kleine...maar holy crap hey...jullie dochter kan elke dag wat nieuws aan trekken (inclusief bijbehorende schoenen ) Als ze eruit gegroeid is kan je een winkel openen met haar garderode!
hihi das waar...en dan na te gaan dat ik nog twee dozen vol heb staan die ik mocht uitzoeken van vriendin..ze had 6 dozen heb daar twee dozen vol met leuke dingen uit mee genomen maar die gaan weer terug naar haar want hun willen nog aan een tweede beginnen dus dan kan die ze weer dragen
nog ff vraagje: zou je die stoppen voor de babybadjes los ergens kunnen kopen? mijn ma heeft eergister een spiksplinter nieuw ( limegroen)badje met standaard bij de kontainer gevonden alleen ontbreekt de stop voor het badje. Hihi Fem.....welllll jaaaaa debs toch wel ...
goodmiddag mEIsjes! hoest hier? @pix: plezier bij pretechoooo! @debs: ga zo kaartje gepimpt door mil bekijken. en no worries he; nu heb je trouwens een partner in crime @female: wat is nikita toch een stoer busbabytje he! en joe stoere mama! TROTS! enne, ik zal elke goed onderglitteren @elke: ei gesprongen vlakna klus? whooohooooo! en, heeft het smsen tijdens klus van mij nog geholpen op trilstand? ik ook zenuwen hier! ik denk dat ik via engeland ga rijden! brr! ik voel me net of ik een blind date heb terwijl ik niet eens weet hoe dat voelen moet! maar- komt goed! @vero: 5 weken: gefeliiiiiiiiiii @miracles: 4 weken gefeliiiiiiiiiiiiiii @cin: hoest vandaag met joe? beetje geslapen? ga je straks bellen? SMAK! @bow: haayyy! ga je nog een pret/3/4d-echo plannen op de hoek van de straat? @juud: doe maar rustig aan he... smak! @pix: whoei, stom he, als de bus slaapt terwijl je vol met vanalles binnen komt gillen. nu alles weer kalm? @nrg: waar is jij? @jd: ik snap niet wat je allemaal bedoelt qua vraag/antwoord?; voor commotie, zie meel gieg, een bladzijde of 10 geleden hier (ik kan niet allemaal samenvatten nu) en heel mmmmm. iets met een indringer. het is opgelost; gieg heeft het geregeld, dus no worries! wat mij betreft priegel je maar een eind weg als je mmmm wil pimpen trouwens! @natjes: fijn dat poezel het weer doet, maar ook wel voor 175e grom! @tisch: zit jij op gordon te soppen? whooohooooo! he's vast cookin' hot in bed ja @smallie: hoe gaat ie? hoest op werk? ben je happy? waar ben je? KNUFFFF @giegje: hoe voel joe joe? zou ZO geweldig zijn als je pre-iui-zwangeri zou zijn! @rest: iii, ik moet ophouden met lijstje, dus voor de rest ook een dikkek knuffff. even thee-jen, laatste tom-vind-poging doen (grom) en dan naar leeuwarden joelen! smak en glitters voor iedereen!
@Debs: bij Hema en Prénatal kun je wel stopjes met slang kopen. Die slang kun je dan in je doucheput/bad laten lopen en hoef je een vol badje niet om te kiepen. @Pix: veel plezier!
Veel pzier vandaag Klngsie en Elke! wordt vast gezellie meiden ohh thanks voor de tip Juud gaak daar us ff kijken
Erg handig, hebben wij ook. Bad laten we vol lopen met douchekop, en weer leeglopen via de slang. Wij sjouwen dus nooit met het badje (maar staat dan ook in badkamer, da's wel essentieel )
ik vond het idd ook erg ideaal toen ik dat zag...en nog gratis ook op het stopje en slangetje na dan Eet smakelijk meis heb ut idd ook gelezen lims...wat bezielt zo iemand he