Iehhh 1e kaartje is overgekomen, hihhi kreeg net sms van vriendin, die had gisteravond ook al gebeld. En toen zei ik al tegen Bowenman die komt vertellen dat ze zwanger is. Die belt nl normaal niet zo vaak. Is nl meer vriendin van vriendin zeg maar. Hihi en ik had gelijk!
seg! dat tomtom zich verstopt is niet klingels schuld! (maar wel een mooi excuus te verdwalen ) trouwens, die x dat ik van arnhem half door duitsland naar huis ben gekomen (via de vangrail want met elke aan telefoon) BEN IK OOK NOG GEFLITST! denk dat er niemand ooit zo hard heeft moeten lachen om een bekeuring super dat 1e kaartje is overgekomen. je zal binnen paar dagen plat worden gebeld! joehoe! zoefff
hallo allemaal, ben er weer even @ klingel: dat heeft niets te maken met die indringer, maar dat komt wel. Knuf @ mezelf... Ik ga even boodschappen doen....
Ja hoor volgens mij bij de Hema. Ik heb daar ook zo'n slang gekocht die je er anders onder kan hangen, kan je hem weg laten lopen in putje ofzo (als ie in badkamer staat dan) -edit- ha ha, zie dat juudje het zelfde al heeft geantwoord @ Klingeltjes, joehoeeee, me is hier. Gaat een stuk beter, zit weer beter in mijn vel, denk oa door ophogen schildklier medicijnen. Op werk gaat heet goed, erg fijn dat collega nu ergens anders werkt, is weer helemaal leuk op werk. Behlave dan straks de ontslagen... nu gewoon maar niet aandenken, want dat helpt toch niets. Maarin algemeen benik zeker wel heppy, al een mooie meid, lief mannetje en zonnetje komt weer door Oooow, heb zin in zaterdag @ Bowen, ben benieuwd wat voor reacties je nog meer krijgt, misschein straks nog leuke kaartjes
Ja tuulk de tondeuze! maar helaas heb ik geen tijd meer, moet nu keuken gaan kopen met klaasmama! Spannend Bow, de verdere reacties!
@smallie, jaa ben ook heel benieuwd. Zit ook al hele dag met grijns op mijn muil. Krijg ik ook niet weg denk ik. O ja! Ik hef natuurlijk, nu de hele wereld weet dat ik zwanger ben, mijn hyves verbod op. @elke keukenshopse! leuk!
gil! komt mij eigenlijk ook beter uit, ik heb wel wat beters te doen dan een friese femme op te zoeken (met nadruk op zoeken) in het hoogste noorden! trouwens, de 14e kan ik ook niet. ik was vergeten dat ik dan de jaarlijkse meeting van de anonieme glitter-addicts in marokko ga! @debs: we hebben hierachter nieuwe buren, hoofdsponsor burberry so te sien....... zal ik eens een debsje uithalen? * * een debsje uithalen: kiehard iets jatten en dan nog harder SO onschuldigliefjes doen dat het niet opvalt !