werkelijk waar, ik zie alleen maar burberryblokjes! (ze zijn aan t verhuizen) dus ik denk dat ik wel een debsje kan regelen. @elke: ik denk dat ik toch maar niet via duitsland ga, er loopt daar iemand iedereen neder zu schiessen! :S @tisch: nog illigaal gesext vannacht?
heb wel ff snel gezien dat de voorspelling voor a.s zaterdag goed is qua weer dan....zonnetje geen regen en 13 graden ongeveer.....lekker hoor...ookal zitten we dan binnen....liever zo dan druilregen de hele dag
nee helaas niet kling. Tischaman heeft echt pijn. Moeilijk hoor.... vooral omdat ik van alles voel.. maar goed niks gebeurt zomaar dus zal wel een reden hebben. Tischaman zei laatst dat ik een sushipotje krijg. Speciaal potje met geld om sushi te bestellen wanneer ik thuis ben. Heb vaak geen contant geld in huis dus smste hem laatst weer of hij ergens nog geld had liggen hihihiih
ha ha ha, leuk sushipotje.... is tochhandig als je nog ergens centjes hebt liggen Heb ik zelf ook nooit
Hihihi ik heb ook zo'n potje thuis, alleen niet voor de sushi meer voor als ze paaseitjes komen verkopen voor een of andere sportclub zoals gisteravond
o tip voor meisjes die zaterdg met trein komen. (en kaartje normaal duurder is dan 12.95) je kan nu bij Kruidvat dagkaartje kopen voor 12.95. Kan je vanaf 14mrt gebruiken komt voor mijzelf goed uit. ALs ik trein neem vanuit Castricum (is rechtstreeks zonder overstappen) kost me dat anders 19.70
@tisch: miw, als echt pijn, dan balen... zeker nu jij krrrrols bent! sushipotje is wel heel lief! @small: fijn dat het OK gaat op werk en dat collega weg is! scheelt een boel in de sfeer/ je gevoel denk ik. en die onstagen.. ja het is wel heftig. hier ook al mensen ontslagen huil...
@ Klingeltje, aaah, bij jouw ook al ontslagen, niet leuk... ja scheelt echt veel in sfeer, collega die er al en tijdje uitzag alsof ze der geen zin meer in had, loopt nu te stralen, omdat ze het weer leuk vind. Zo lekker verlossend @ Debs, dat dacht ik ook, dus morgen maar zo'n kaartje kopen.
@small ga ik morgen dan ook maar voor de zekerheid doen, ik moet toch mijn babydoos nog bij de kruidvat ophalen
21.50 ? jeutje wat een hoop geld voor een treinkaartje zeg dit is de advertentie op kruidvat.nl http://www.kruidvat.nl/domains/default/ ... n&token=-1
das helemaal schandalig dan sjeg...half uurtje met auto kost nog nie eens 21.50! ...stellertje afleggers die NS ggrrr....maar nu lekker voordeeltje dan met ut groene kaartje
Ik zou met auto kunnen maar ben geen held in stukken te rijden. Duurt ongeveer net zolang... helaas trein iets duurder, joepie voor treinkaarje Kruidvat.