Smallie wel fijn dat het goed gaat op je werk. Dan laat je het straks als je met verlof gaat ook met een goed gevoel achter, zodat je weer met een lekker gevoel kan terugkeren. Maar terugkeren? Ach dat is nog veeeeeeeeeeer weg Dames ik heb geen agressieprobleem ofzo hoor maar ik ben net zoooo boos geworden op de huisarts. Tischaman heeft al anderhalve week last van blaas. 4 jaarjtes geleden ook al en toen zijn we zelf bij spoedeisende hulp terecht gekomen. De pijn is toen zelf gezakt en verder is er niks meer gedaan (tischaman gaat niet graag naar artsen). Dus nu is hij uiteindelijk gegaan met urine. Vinden ze bloed en wil ze een soatest doen. Tischaman legt uit dat we in MMM zitten bij gyn en reeds is vastgesteld dat ik geen soa's heb en hij dan ook nie. Vindt die stomme vrouw dat hij maar toch eerst zijn bloed moet laten testen op soa's om dan terug te komen. Dus m.a.w. tot over een week! Ik heb haar gebeld en even uitgelegd hoe ze haar werk moet doen en dat die man goed onderzocht moet worden anders komt het om de zoveel jaren terug. Ze stemde alleen maar braaf in dus morgen gaan we nogmaals met urine en krijgen we een verwijsbrief Wel zielig voor tischaman.
digger is stout! leuk he hondjes. Als ik ooit het geluk heb op een mooie boerderij te wonen neem ik ook hondjes.
Oke, gooi maar door zal ik 'ns kijken @gaby, moet hondje ook wel brokjes geven @Tisch goed zo! Zo zie je maar weer, kan het niet helpen maar moet altijd wel beetje lachen om jouw berichtjes. Zo lekker bijdehand
digger is heel stout ! tisch, idd als jij op soa's al getest ben dan heeft hij het natuurlijk ook niet ! fijn dat hij nu toch naar de uroloog toe mag !
hihi die Tisch...zie der al helemaal uit der pannetje gaan daar aan die foon bow...heb je mailadres nie
hihihi nee ik blijf rustig he... praat alleen wat harder... denk dat mijn surinaams accent dan naar boven komt. Ik zorgde er alleen voor dat zij er geen woord tussenkreeg. Ze had alleen de ruimte voor een ja ja zeker ja klopt ja.
zo.. we zijn terug van de echo. hebben toch gekozen voor 3D echo, maar hebben gratis meegekregen omdat ons klein meid een eigenwijse verstoppertje is we hebben wel 2 fotos in 3D maar je ziet niet veel helaas. Ze lag gewoon lekker rustig. wou niks weten. lag heerlijk te drinken. Ligt in stuit dus had de beentje tegen de gezicht en ook de placenta en navelstreng waren veel in beeld. toch wel mooi te zien als zij bewoog en ik het voel ze ging wel op een moment flink afzetten. ligt momenteel met de hoofd naar boven en kijt naar rechts leuk om dat te weten hehe.. zal vanavond na het zwemmen inscannen als ik niet helemaal op ben..
Debs, je was al een heel eind, moet alleen nog even kijken wie ik nog mis. Willen we naamkaartjes met Nick name of echte naam of beide?
ja ze is perfect kan ook al boos kijken zoals haar mama als iemand haar stoord ze heeft wel een meting gemaakt en ze is kleiner dan de gemiddelde 28weken... maar dat is prima. klein meisje dus
hiihi boos kijken, kan jij dat dan ook zo goed ? haha als mijn beeb maar dadelijk niet verwaant ga kijken zoals haar mama (dus ik) iets te klein, dus niet schikbarent ? fijn dat ze het zo goed doet!
ja was iets van tussen 27 weken 1 dag en 27 weken 4 dagen. poeh wat een verschrikkelijk verschil.. hahaah