pix: wat fijn dat de echo goed was en iets kleiner...das alleen maar makkelijk met de bevalling strakkies
ja ik ben meer blij met de bewegende beelden. de fotos zijn na mijn idee niet zo super. vind alleen een vna de 3d mooi. oh en voetje was 6 cm heheh..
my thoughts exactly iemand op mijn werk was bevallen van een meisje die woog 4540 gram.. AAAHHHH moet er niet aan denken
ut doet zowiezo auwie zekers hoe klein of groot ze ook zijn...maar lijkt me als ze groter zijn dat het ietsie meer auwie doet nog
ik kende een vrouw die moest nog 6 weken maar die baby in haar buik was al 10 pond toen hebben ze haar eerder gehaalt.. zo dat was net een kleuter die eruit kwam! die vrouw was iets van 2 meter en haar man iets van 2.15 meter
haha ja.. ze hielden er al rekening mee dat het een groot kind zou worden.. maar ze moest gewoon gehaalt worden anders was het helemaal niet te doen als het nog 6 weken bleef zitten..
amai zoveel weken nog en dan al zo groot zoontje was 2.855 kg met 37w5d dochtertje was 3.225 kg met 39w5d
snap er nog nie zoveel van eerlijk gezegt als ik 2855 zie staan denk ik a bijna 3 pond...maar da klopt voor geen meter
Aah Pix heb je lekker van je meisje mogen genieten? Kom maar op met de echo's ! *haalt papieren zakdoeken*