@ debs... dat is niet leuk... jij moet weten waar jij aan toe ben meid.. ik zou gesprek maar aanvragen en hun zeggen dat je het moet weten want anders moet je uitkering aanvragen
idd is nie leuk...heb ook gezegd tegen mijn baas dat ik nu duidelijkheid wil en weten waar ik aan toe ben...heb ook gezegd dat deze week laatste week is dat ik zwuitkering kan aanvragen mocht ik nie in dienst zijn tijdens mijn verlof....hij gaat nu dus morgen naar hoofdkantoor toe om definitief uitsluitsel te gaan krijgen....ben benieuwd wat daar uitgaat komen ....wordt vervolgd dus
tja wat is vechten..hij weet dat tie zonder mij zelf aan de slag moet om zijn agenda met afspraken gevuld te krijgen en als tie iets nie kan is dat het wel....dus het is ook wel in zijn belang beetje...maar hij legt zich tot nu toe wel elke keer neer bij alle beslissingen die er genomen zijn dus das nie echt vechten he jaar contract, geen contract, half jaar contract en dan nu weer een 6 weken contract.
hoe kan zo een hoofd door zo een klein gat? sorry maar denk dat ik in denial blijf tot het bitter einde
we wachten het wel weer af he pix kan er toch niks aan veranderen wat de beslissing ook wordt...dus heeft het ook geen zin om me er al te druk over te maken....is ook nie echt best om te doen merk ik want ik krijg me toch een paar schoppen tegen me buik aan zo van mama niet druk maken want ik ben veeel belangrijker hihih
prettige avond bow! ik ga er ook zo van tussen en aangezien het toch rustig is hier nu ( allemaal aan ut tv kijken hihi)..zeg ik ook vast DOEIIIIIIIII