hoest met oog...uum k*t...is beetje z'n eigen schuld ook wel hoor. hij gaat de hele dag werken ( achter beeldscherm zitten) dus nu heeft tie weer meer last dan vanmorgen...gek he...heeft lange tijd rust gehad dat oogje en nu ineens weer hele dag inspannen...was nie echt slim van hem dus dat zou tie morgen toch mooi anders doen zei tie hij zit nu voetbal te kijken...verders kan tie niks zien op tv allemaal te fel..dus was of voetbal kijken of naar bed....en dan net als afgelopen nacht van 12 tot 4 lopen spoken hier omdat tie nie meer slapen kon....dus keus snel gemaakt he p.s nog thanks voor alle info die je me gesms't hebt vanmiddag! daar heb ik echt wat aan mochten ze vervelend gaan doen
geen dank.. hoop dat je er wat aan hebt. Juridisch sta je gewoon sterk, zeker ook omdat je het zwart op wit hebt.. dus als ze echt willen terugkrabbelen en je zou er werk van maken, dan moeten ze van goede huize komen.. zeker ook omdat er geen proeftijd meer instaat ( ook logisch want je werkt er al bijna half jaar). ontpillen milla... is iets dat in leven is geroepen door mensen die geen ideeeeee hadden hoe hun cyclus werkte en daardoor allerlei vage klachten gingen ontwikkelen lastig he.. ronde 1
Ja....... en ik heb raar slijm joh..... daar draai j edraden van met klontjes, en aan het einde is het gevlochten... en mijn temp... 32.2 verder heb ik volgens mij grotere borsten minstens een cup en eh... ik ben misselijk... kan dat al?
heb kaartje nog niet kunnen laten zien is te donker hier....tv staat aan maar verders geen lampen maar denk wel dat tie hem helemaal Toppie vind hoor ...maar zodra ik kans heb en hem kan showen aan hem laat ik je weten wat z'n reactie was jep jou mannetje ook voetbal aan ut kijken? ik heb er zeker wat aan...en heb gelukje bleek toen ik thuis kwam...daaf z'n nieuwe baas is arbeidsrecht advocaat...en die neemt de zaak op zodra blijkt dat ze eronder vandaan willen of me nu weer wat anders gaan aanbieden....had tie wel zin in zo'n leuk zaakje te doen..
dat is helemaal mooi debs. ze hebben gewoon pech dat je de papiertjes al hebt.. en niet alleen de zoveelste mondelinge toezegging. ben blij dat mijn mannetje gruwt van voetbal yeahhh.
Eindelijkkkkk weer internet! We hebben bijna de hele dag zonder internet gezeten Ik heb even geen zin meer in teruglezen en hoop dat ik niks gemist heb.
Ja zou je denken lim...? Oww... spannend! Dit heb ik ook nog: Heb een donker vlekje rond mijn linker tepel, en dan net iets naar boven Steken rechts achter mijn lies, links is dat. Ik zag vlokjes in mijn urine maar dan anders dan normaal En steekjes in mijn baarmoeder (ja ik weet waar die zit) Nee dat zijn niet mijn darmen. En een soort ongikramp, maar dan echt heel anders. Herkent iemand dit? Verder zit ik 1 dag voor de eisprong. Kan ik dan al testen .?
geen echte belangrijke dingen geloof ik pix der PRET echo was goed en leuk. en eehh hoe het kling en Elke op hun mini meeting is vergaan weten we nog niet....dus dat wat het belangrijkste van de dag wel geloof ik hihi lims...is ook voor ut eerst dat mijn mannetje voetbal kijkt ...normaal zit tie voor de verbouwings programma's enzo hebbie jullie de nieuwe foto's van nikita gezien vandaag...die ene waar ze op zwaait vind ik zoo leuk he gaat echt super goed met dat kleine meisje ( gelukkig wel )
Laat maar... heb al getest... En volgens mij....... zag ik iets wat op een streepje lijkt! Ja je ziet hem niet, maar.... als ik hem erbij denk... Staat ie er echt! Jammer dat een foto maken niet lukt
hey debs heb je al zitten kijken joh Jij bent snel! Cool hé waar ze zwaait... Ze heeft weer heel goed aan de borst gedronken en daarna heerlijk 3 uur bij mama liggen slapen. Zo'n klein warm wurmpie op je borst is toch wel ultiem hoor...ik prijs mezelf gelukkig dat ze me in het ziekenhuis hebben opgenomen toen. Als ze dat niet hadden gedaan en ik dus thuis met stuipen had gelegen .... nou ja, daar denken we maar niet meer aan We zijn er beide nog, en ze doet het echt GOED Kussen voor jullie allemaal meiden...ik ga zo'n beetje afsluiten.