zou hem uit elkaar slopen milla en dan onder TL verlichting bekijken.. maar 1 dag voor ei klinkt heel goed... PROFICIATTTTT hey gieg... vond je al zo stil vandaag.... lief he dat ik de stekker van je internet er weer ingeplugd heb
wie stuurt mij fems site nog eens? trouwens milla... kheb nog 2 streepjes in aanbieding, in alle gradaties.. hoe dikker streep, hoe duurder. www.marktplaats.nl/positievezwangerschapstest.html
ja heerlijk dat babyvet! Nou is ze ook mooi...net na de geboorte was het nog een skeletje. Ze heeft nu echt een mooi bekkie En het is heerlijk dat ze ook helder uit d'r doppen begint te kijken, en je aankijkt enzo. Ze reageert heel goed op mijn stem ook. En ze is niet kaal hoor dames, je ziet die hele kleine lichte blonde haartjes gewoon nog niet zo goed
Sorry....? Dat is grapje toch..? Is toch geweldig dat je eindelijk van je mooie meis mag genieten...! Daar kan je echt niet teveel over kletsen hoor
Maar eh... dat was niet bedoeld naar jou... Dat ging over mijn slappe klets en spam van een blz terug
Hey zeg Femmie...haal jij je eens geen rare dingen in je hooffie...je klept maar een eind weg over die kleine kanjer van jullie hoor wij kletsen wel over je heen als ut nodig is
snap ik, maar toen ik even wou lachen om jouw "dusss......" bedacht ik me ineens dat het voor jou (en andere meiden met een diepe diepe wens) misschien helemaal niet leuk is om míjn geklets aan te horen.