Hoooi Hoe ist hiero? Ik heb even tijd om hiero te koekeloeren.. Kan iemand me een laatste up-dat geven.. Gr ppver
hooii ppver uuuhh update: pix pretecho gehad...helemaal leuk en alles goed met kleine meid nieuwe foto's van nikita op haar site....ze zwaait naar de camera Kling en Elke vandaag mini meeting....Kling ging via engeland naar friesland en Elke zei af vanwege bad hair day... hoe bedoel je zenuwachtig allebei Gieg..gehele dag geen internet gehad...tot net maar miss nu wel weer nie want zag 1 berichtje van haar en toen was ut weer stil ehhh ehhh ehh en toen wist ik ut nie meer Truste pix!
Fem praat maar raak over je Nikita hoor. Ik kan er geen genoeg van krijgen eerlijk gezegd. En vooral hoe wij het zo mooi via die prachtige foto's kunnen volgen. Trouwens voor hoe jij al weken met die situatie omgaat. Ik heb bewondering voor je.
Thanks Debs1977 alles goed met joe? @pixie super dat je echo helemaal top was. @fem wat is je site dan kan ik Nikita ook een bewonderen. @klingel en Elke hoe was de ontmoeting? @giegel ik hoop dat joe snel weer internet heb.
Heb nog steeds internet maar ben een beetje euhm......shaggie en heb niet echt zin om te kletsen maar verveel me ondertussen ook stierlijk. Zit mezelf dus wat in de weg en baal van de schoenen die ik voor mn oudste heb gekocht en die toch niet goed passen bij de jurk en de gelegenheid. Ik heb m'n dag niet.
He jasses Gieg...dikke knuff meis! hopelijk morgen weer zonnetje voor jou ppver hier alles goeii hoor en met joe?
giegel het kan gebeuren dat je je dag niet heb. Ik hoop dat joe snel andere schoenen vind zodat je de andere ruilen.
Jah niet te zuinig! Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ik zwanger ben, maar het zijn gewoon de bijwerkingen van de Pregnyl spuit.
dames, ik ga ook afsluiten. Nog een keer mezelf aan de melkmachine koppelen en dan gaan de lichtjes uit. Knuf voor gieg en tisch...thnx!