@tisch ik kom er wel doorheen.. inmiddels toch beetje gewend eraan... maar leuk is anders @rem. bah meid.. dat is niet zo lekker. ben jij het enige die zo ziek is ? ik ga even koffie slurpen met mannetje om 12.00 moeten we weg voor de echo om 13.00
arme remsel... werk ze meis tischa.. wooooooooooo wilde klus gehad ja? ( blijf het gek vinden dat we gewoon van hele bus weten wanneer iemand HET doet hahahahha) ja, ik hoop ook dat UWV zegt nog ziek.. klachten zijn alleen maar sterk verergerd ipv minder geworden.. en ik zie het dan ook niet zitten om nu nog 6 weken te moeten gaan solliciteren, zeker ook omdat nu buthut waarschijnlijk verkocht is... ik de mogelijkheid heb te stoppen met werken... dus duim duim duim.
Ik zeg: probeer zoveel mogelijk onder te kotsen Begin met de wachtkamer en daarna het buro van de arts... Goeiemorgen allemaal Klings en Elke: super leuk dat de meeting zo lekker ging. Ik vind het heel jammer dat ik er zaterdag niet bij ben, maar het voelt voor mij gewoon té raar om ergens heen te gaan zonder Nikita. Ik trek dat heel slecht...vooral omdat iedereen me feliciteerd enzo, en daar sta ik dan, met lege handen. Het klopt gewoon nog niet weet je. Er is iets onwijs heftigs groot veranderd in mijn leven maar aan de andere kant líjkt het net alsof alles weer zo was voordat ik zwangers was. Alles is veranderd en niks is anders... pfff geen idee of ik het een beetje duidelijk heb kunnen proberen te zeggen hoe ik het voel.. anyway; I hope you have fun met z'n allen!
ik duim voor je, lims! En tisch, heb je vandaag je theorie examen? Elke naar gyn, spannend, hopelijk weet je snel meer. Ben nog niet zenuwachtig voor HSG, maar dat komt vanzelf. Ik heb hem om 15.35, maar ga eerst om 13 uur nog even naar kapper, leek me goede afleiding
fem: dat gevoel is heel duidelijk... je bent mama geworden, maar je kan het nog niet laten zien aan buitenwereld behalve dan wat fotos.. dikke knuf en bedenk dat jouw moment er over paar weekjes ook aankomt!
haai meiden iedereen die een afspraak met gyn of iemand anders heeft succes ik zit aan de suikerbonen jammie
Fem...er zal heus nog wel weer een meeting komen..en dan ben je er wel gewoon bij.. er zijn er meer niet bij zaterdag om wat voor rede dat ook is..en degene die wel gaan schieten nu al 7 kleuren stront van de zenuwe hahahaha Je uitleg is luid en duidelijik...pas als kleine meid thuis is zul je miss voor je gevoel het idee hebben dat het puzzeltje compleet is ..heel begrijpelijk
wat een mooie foto's van nikita weer, inderdaad! Ik kan me zo voorstellen dat je het nu zo gehad hebt met die bezoeken aan het ziekenhuis, hopelijk is ze snel bij jullie thuis en kun je haar aan iedereen laten zien!
ik heb ook weer even gekeken naar de foto's: wat een mooie meid is het toch en zo een vechtertje toppie
Lim gewoon niet douchen, haartjes ongekamd met curver onder de arm. Dan komt er zo'n lucht uit als je praat en dan hoef je denk ik niet al te veel uit te leggen Nee maar veel succes straks Remmie nog 2 daagjes werken? Mmm oke vooruit dan maar hhihih Pix ik moest vannacht best veel aan je denken. Kweenie waarom Milk ik heb om half 2 theorieexamen. Dus moet maar snel de laatste pag. gaan leren he Fem het is begrijpelijk Hi zuurtje
doopsuikers debs... van die smerige amandelen in een geglazuurd suikerlaagje brrrrrrrr zelfde als bruidssuikers..
PINK BUS ON DEMAND Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 1 meisje 0 jongens Preggers 24-04-2009 Juud (beeb 2) ♀ 28-04-2009 Remmie (beeb 1) verrassing 01-05-2009 Spiffy (beeb 2) ♀ 10-05-2009 Yinte (beeb 3) ♂ 31-05-2009 Pixie (beeb 1) ♀ 08-06-2009 Limmeke (beeb 3) verrassing 13-06-2009 Debs (beeb 1) ♀ 23-06-2009 NRG50 (beeb 1) verrassing 24-06-2009 Jolan25 (beeb 1) ♀ 30-06-2009 lautje1979 (beeb 1) ♂ 20-07-2009 smallville (beeb 2) ♀ 20-07-2009 pippa (beeb 4) ♀ 31-07-2009 jeanine (beeb 1) 08-08-2009 alice (beeb 2) ♂ 18-09-2009 Naiobi (beeb1) 04-10-2009 Bowen (beeb 1) verrassing 05-10-2009 Natjes (beeb1) 17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) verrassing 29-10-2009 Marientje (beeb1) 09-11-2009 Veronika (beeb 1) 16-11- 2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 7 meisjes 3 jongens 5 verrassingen NOD 20 maart: Cin1979 (ronde 7, beeb 1) 20 maart: Giegel (ronde 14, beeb 3) 25 maart: Elke1976 (ronde 12, beeb 2, 1 vlindertje) 26 maart: Zuurtje (ronde 5, beeb 4, 1 engeltje) 26 maart: Milla (beeb 1) 28 maart: MilkHd (ronde 15, beeb 1) ? maart: Tischa82 (ronde DTL, beeb 1) 1 april: Yadi (beeb 1) 2 april: Ppver (ronde 12, beeb 1) 3 april: Gaby (beeb 1) 3 april: Klingel (ronde 14, beeb 1) 5 MMM Afspraken 10 maart: cin gyn ~ zuurtje gyn ~ naiobo 12w echo 11 maart: Pixie pretecho 12 maart: pixie groeiecho ~ MilkHd hsg ~ elke gyn 16 maart: debs vk ~ Juud vk 18 maart: juud vitaspuit ~ natjes echo 19 maart: naïobi vk ~ gaby gyn ~ klingel slt 21 maart: Debsje groeiecho ~ Nrg pretecho 25 maart: lautje gyn 27 maart: pixie vk 30 maart: Limmeke groeiecho 31 maart: zuurtje operatie 10 april: Naiobi pretecho 14 april: Nrg groeiecho 15 april: Bowen vk Neem alles over en gebruik onderstaande IMG voor het plaatje. [img ]http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/1244008944_755edd8415.jpg[ /img]
@debs dank je.. en ik weet niet of ik fotos meekrijg. denk ik wel dan...ik zou het zelf lullig vinden als ze dat niet zouden doen al is het 1 of 2. @female.. bwhahaha ... lekker smakkelijk binnenkomst zeg.. maar even serieus. je hoef je niet uit te leggen over je positie meis wat betreft meeting, snappen we allemaal heel goed. dont think about it anymore.. just think aout your little girl. komt wel een ander keertje... @zuurtje wat zijn suikerbonen? edit.. oh zie platje en uitleg van lim.. niet mijn ding dan @tisch oh? op welk manier moest je aan mij denken dan? ben nu nieuwschierig heheh jij succes met je theorie vanmiddag. @milk succes met je hsg vandaag @elke.. en jij met de gyn.. hopelijk zeggen ze wat nuttigs