zo, heb alvast lang hempdje aan onder m'n trui. Nog meer tips voor de HSG? Tisch, veel succes straks, ik zal voor je duimen.
Goeiemorgen meiden! @tisch succes vanmiddag @limmel, succes straks! @elke succes bij gyn! @milk succes bij hsg! @iedereen knuff weet het niet zo goed meer. Ben erg dummelig vandaag. Heb vanacht gedroomd! Heb al de generale gehad voor zaterdag! Het begon bij Remmie die voor de deur stond en later was het wachten op Remmie! Ik was veel te laat, kon maar niet wegkomen thuis. Vergeten mijn haar te doen, vergeten andere kleren aan te doen. Echt vreselijk! Dit allemaal dankzij Klingel en Elke! En ook nog verslapen vanochtend! Pffff en nu ben ik gaar.
Ja, ik doe altijd een jurkje of rok aan als ik naar gyn moet. Om te voorkomen dat je in je blote billen rond loopt daar! Weet niet hoe lang je hemd is? En neem iets vanmaandverband mee. Ik kreeg het in het zh, maar hoor ook wel eens anders. Ik had het echt nodig. Ontspannen, dan is voorbij voor je het weet! Want echt, het gaat heeeeeeel snel. En hoop op een mooi resultaat voor jou! Succes! De rest: knuf van de minder spraakzame milla (maar lees wel mee )
Ook voor Pix: Als lettertype heb ik gekozen Curlz MT gekozen: voorbeeld lettertype: http://new.myfonts.com/fonts/agfa/curlz-mt/ en besteld bij: http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3Fxref%3D1 gister al flink zitten mailen over gegevens en echt een aardige vrouw.
haha, lekker is dat Bowen! Maar nu we het toch over dromen hebben. Ik heb vannacht gedroomd dat ik Limmeke ontmoette. Ik weet nog dat ze in gedachten veel kleiner was dan ik dacht, dat is alles wat ik nog weet...
jeetje wat een medische bende vandaag voor de busbeebs zeg! Succes allemaal. Net even gebeld met de zusters, om te vragen of nikita al gepoept had. (ja wazig hé waar je je al geen zorgen over kan maken, maar ze had gister niet gepoept). Ze heeft een klein beetje gepoept gelukkig en ze heeft geen incidenten (dipjes) gehad op de monitor. Dat is nou al 34 uur....als ze de 48 uur haalt mag ze van de monitor af! Dat scheelt 3 plakkers op de borst en een bandje om d'r voedje heen, totaal 4 draden. DUIMEN DUS! En ze is vandaag al 60 gram aangekomen! Gemiddeld doen ze 20 op een dag, maar zij doet er af en toe wat meer We hebben nu een grand total van 1510 gram! Nou, met zoveel goed nieuws op een dag kan het al niet meer stuk
geen dank Pix, en dan ga ik ze nauurlijk mooi roze schilderen Pixie Paars natuurlijk (als je ze besteld dan natuurlijk)
oh fem dat is toch super ik duim dat ze de 48 uur haalt vandaag! even nieuwschierig. bewaren jullie alle plakkertjes draadjes? schoonzus deed dat namelijk wel
idd worden ze paars.. maar ook groen. ik versier ze ook nog met leuke dingetjes uit de hobbywinkels. ik heb voor nichtjes zelf houten letters gezaagt en geschildert maar heb niet echt de kracht en zin om daar nu mee aan de slag te gaan.. vind toch wel vaag.. maar mischien in verlof veranderd dat.moet toch wachten aangezien we nog niet uit op de naam zijn
Small das idd niet duur zeg ga maar us met daafje overlegen ( als tie weer normaal kan kijken )..tot die tijd staat alles wat er te bekijken valt in de wacht..incl kaartje Hey pix...naam voor kleine meid heb je toch al...of begrijp ik het nu verkeerd
@ Female, houden de zusters ook boekje voor jullie bij? Hadden ze bij ons wel gedaan. Lieve stukjes tekst en dus plakkertjes, zonnebrilletje (moest onder zoonlamp voor der billi) etc.
debs heb jij niet stiekum hem tot nu toe veels te veel moeten laten bekijken? dat ie nu smoesje maakt om niet meer te kijken..kijken zat? eheheh