ehhh ...hihi ..tja dat hebbie als je kindje krijgt...moet je veel kijken en bekijken hihihi ooohhh dus bijna zelfde als hier...niet afwijzend maar ook niet bevestigend....mannen! *zucht*
ik had vorige keer voor kleine meid via eBay Aclrylglas letters besteld maar die verkopen ze niet meer via eBay. ALs ik ze nu in winkel moet bestellen hier of ik USA/UK dan ben ik voor hele naam 40 euro kwijt. Dus nu maar in het hout, lettertype die ik zelf graag wil, en dan zelf nog schilderen, gaat net lukken @ Pixie, ow, dacht dat jullie naam ookal vast tsond @ Debsje, ha ha, straks hele wachtlijst voor Daaf met dingen die hij moet gaan bekijken Maar letters in slaap kamertje vind ik zelf wel errug lief
ja he ..hehehe ze kunenn zo lekker vaag zijn.. ik zei ook tegen hem dat voor mij is dit het naam dus als hij wil veranderen moet ie wel veel gaan overtuigen
ha ha ha mannen, hier vorige keer ook hoor. toen ha dik gezegt opeen stot nu toe hebben we deze namen, word dat ze? anders ga ik j elastig vallen met nog meer namen, etc etc. Antwoord: we hebben nu toch namen, dat blijven ze.....! deze keer namen besproken onder genot van biertje tijdens mk. En die zijn ook niet meer veranderd. Wel erg fijn, dat we der uit zijn. Hopelijk jullie ook snel
8 euro of 40 euro is nogla verschillejte idd small...vind ze erg leuk in iedergeval idd pix....zal hier ook moeilijk worden nu nog aan een andere naam te moeten gaan wennen als tie ut echt nie wil...lijkt me heel raar gevoel geven om nu nog om te switchen
Misschien moet je hem dat zeggen... Ik had het verwoord als: Tja door die rare hormonen enzo. Wil gewoon weten of dit nu de naam is.... anders weer wennen etc ha ha
oohhh smallie...klein geniepje die jij bent maar je hebt wel gelijk...het lijkt mij erg moeilijk nu nog aan andere naam te moeten wennen...en zekers als je die half niet zo leuk vind als deze
We hebben na haar geboorte een boekje gekocht. Op het boekje staat "mijn beschermengel notities", met het idee dat de zusters haar beschermengeltjes zijn De zuster schrijven zo nu en dan iets in dat boekje, wat ze doet, hoeveel ze weegt, belangrijke dingen die ze gedaan hebben... Eén van de zusters heeft een keer zo'n setje draadjes ingevlochten en met de plakkertjes erbij in het boekje geplakt. Echt super leuk! Ook had één zuster een voetafdrukje gemaakt van nikita, ongeveer een week na haar geboorte. Gisteren toevallig haar voet erbij gehouden om te zien hoeveel die al gegroeid was. Dat boekje is echt goud waard later
zoo is ik weer... arts keek me aan zo van... mens, hebben ze je opgeroepen voor die paar weken? zie hoe je loopt.. je blijft ziek tot verlof ( deze arts heeft me 2 jaar lang begeleidt tijdens burnout). milk: dromen over mij? en dan ook nog denken dat ik nog kleiner ben? zucht ja, `1.58 meter, maar door mijn grote mond lijk ik altijd stukkkkkkken groter leuke letters smallie... wie heeft nou straks die hsg? ben ik alweer kwijt! in elk geval succes!
Meiden ik heb de kriebels. Normaal hoef je nog lang geen vlucht koffer te maken. Maar moet hem voor mijn gevoel wel al maken...... Dus daar komende dagen maar me beginnen. Vorige keer ook eerder gemaakt dan op de bevallingslijstjes staat... en had hem dus ook eerder nodig. gewoon voor de zekerheid. Als ik het vraag aan Smallman krijg ik wel hele rare dingen aan, of mist er iets etc. stom gevoel
@small je heb dat ene berichtje in code geschrijven hahaha ik snap niks van even kijken. toen had ik op eens: tot nu toe hebben we deze namen, word dat ze? moet het dat zijn? haha
oo das leuk fem... is een boekje waar ook jij later veel aan hebt.. want ondanks dat je nu veel meemaakt bewust, zul je zien dat je over tijdje tot ontdekking komt dat dat boekje het plaatje helemaal compleet zal maken.
Ja! Ik heb vanalles al thuis in een doos (ga ik een plakboek van maken)...zonnebrilletjes, luiertje, mutsje (zelfs de diepe lijn (infuus) inclusief spalk hebben we in een potje zitten)..een hele verzameling al
Ha ha ha maar was zlefs naam die hij had bedacht... maar nog niet geheel zeker wist. Tja, je moet het slim spelen hi hi Word vast een papa's meisje, dan toch leuk als mama de naam heeft uit gekozen @ Fem, lief heh dat ze dat doen @ Pix, ha ha, was ik weer even in de weer, zal even proberen hem te ontcijferen: toen had ik gezegd: tot nu toe hebben we deze namen, worden dat ze? hi hi sorry voor mijn code schrift
haai lieve mEIsjes! @milkje: lang hemp is echt handig. ik had rokje aan (as always) maar daar zat weer een rits in dus toen liep ik alsnog in mijn blote K+K neem je vantevoren wel even een paar aleves/ibropruufs? ik denk aan joe vanmiddag, gaat snel, komt goed, en: het spoelt de boel lekker helemaal door! knuffel!