hi busbabes! @debbs... boeh ongi : KNUFFF hoop dat 68 echt JOUW ronde gaat worden! ovutestjes, klusoverdsis ... ik duim! @de rest: gaap, hier = ei gesprongen gister. baal dat we gister niet hebben kunnen klussen; vriend was er nie. maargoed; klusjes van za/zo/di moeten het wonder maar doen dan! zo en nu werken. liefs!
ohw, meisjes, de groene flessen van MvM zijn gearriveerd... vanaf nu mag Remmar piesen in een kan hahaha... JEUJ hihi... Heb er een mooi boek bij gekregen, dus die ga ik straks maar eens ff inkijken... moet eigenlijk nog boodschappen doen.. geen zin... Maaruh, die eetbuien ken ik hier ook wel! had meestal een week voor mn ongi een vreetdag en na een week was ik ongi.. haha.. zelfs mn vriend wist dan al hoelaat het was... ben nu trouwens van mn appelcrumble aan het snoepen!
thanks remmar! en jij pies-ze voor het goede doel! 8) ik denk dat, mits zaadjes enz goed genoeg zijn natuurlijk (deze ronde ongi=onderzoek daarnaar maar dit terzijde), de klustiming van zaterdag, zondagavond en dinsdagavond super is qua ei springen op woens. had het alleen graag nog even gister gedaan maarja, zoals je zegt het hulpeloze irri wachten is begonnen.. en het duimen... [-o< arghhhhhhhh! iedereeen een dikke gltterknuffel van mij.
lekker, applecrumble, jammie Veel plas plezier remmar, weet hoe ik het vorige keer deed... kan namelijk niettegen die lucht die uit de vreselijke groene bussen komen.... zo'n neus afsluit diongetje op mijn neus die schoonzwemmers ook gebruiken......
@ klingel: thanxx... haha... het is idd voor een goed doel! en daarom doek het ook graag! @ small: iedereen vind ze zo walgelijk ruiken, dus ik had me echt op het ergste voorbereid.. haha.. vond het nog wel meevallen eigenlijk.. en dan zeggen ze dat je geen chemische dampen mag inademen enzo als je zwanger bent (ook met schilderen), maar deze lucht wel?!? hahah.. ik zie je al zitten te plassen met zo'n doppie op! haha.. ik zie het al voor me: sta je net je kan leeg te mikken in die fles, komt manlief de badkamer binnen.. haha.. die zou dan ook wel denken: wat doet zij dan?!? maar tis iig wel een idee! (mocht me die lucht nog zo erg tegen gaan staan)...
werk ze klingel ooo debs.. ongi.. zucht.. nou moeten we op dieet! daar ben ik weer.. begrafenis weer overleefd.. even lekker met neven en nichten geknuffeld ( zijn allemaal stukken ouder dan ik ben.. jongste na mij is 48 en oudste bijna net zo oud als mijn pa).. erg leuk, ze waren nl allemaal al op de hoogte van mijn verloving hahaha. mijn zus kwam ook.. was te laat in de kerk, dus zat achteraan.. ze kende niemand meer van de familie.. in 82 heeft ze hun voor het laatst gezien.. waarop mijn neef zei: daarom hebben we neven/nichten reunies he. was met mijn favo neefje in gesprek aan tafel en vertelde hem over mijn mk... waarop me zus echt heeel stom riep: waaaaaaaaaaaaaat ,je wilt nu toch zeker geen kinderen meer? ik zeg jawel. je bent gek was haar antwoord ( kreeg zelf haar jongste toen ze 38 was).. bracht andere neef me net naar huis en die was niet te spreken over haar reactie.. ik zeg tja.. das zus. hmmm zegt hij.. jij bent heel anders.. jij bent spontaan en sociaal, maar jouw zus leeft echt in hokjes.. en dat terwijl die eigenlijk geen woord met der gewisseld heeft. tante is mooi begraven, in het natuurbos hier.. schitterende plek die ze zelf naar haar dood heeft uitgezocht.. mijn neef liep te zoeken naar een plek met een mooie boom, het was bewolkt.. en op moment dat hij vertwijfeld zei ik weet het niet.. scheen de zon voor 2 seconden en een lichtstraal bescheen 1 plekje.. en daar ligt ze nu.
Mooi Limmeke...ze heeft zelf der plekje aangewezen dus fijn zo'n neef die zo positief over je is....doe tje ffies goed dan he
gelukkig dat je neef wel door heeft hoe het zit fijn dat je tante een mooie begrafenis heeft gehad, klinkt mooi dat plekje in het bos. je zus is echt een rare, hoe ze reageerd, bij alles, stomme opmerking over zwanger worden, grrrrrrr ze is zelf gek
zo komt mannetje thuis en gaan we naar de draaimolen..... tenminste als het ophoud met regenen.... eerst langs mijn moeder.
waar is die regen dan toch waar jullie het al 2 dagen over hebben? hier is het al hele dag schitterend zonnig met een windje
@ limmie: fijn dat de begravenis goed was. een beetje gek van je zus. Jammer, want ik vind het heerlijk om bij mijn zus te zijn. @ klingeling: is het al weer zo ver?! Ik ben nog lang niet zo ver... nog heel lang
@limmeke: Jeetje.. wat heb jij een rare zus! Ik denk dat ze misschien stiekem gewoon heel jaloers is, omdat je nu zo gelukkig bent. Heb je het idee dat zij gelukkig is..? Want zo klinkt ze niet..
hey limmeke , dat klinkt echt heel mooi waar ze begraven is ! en idd wat is jouw zus raar ! ik denk ook net als mila rose denk dat ze gewoon harstike jalours op jou is! en dat ze zich zelf wil bewijzen van kijk ik ben beter!
en trouwens ik ben nu net een half uurtje wakker ik heb gewoon meer dan 2 uur geslapen en ben nog steeds moe
lekker toch gaby... ik krijg het niet voor elkaar... Ik heb zowaar wel wat kunnen doen voor mijn stage... heb wel 5 pagina's geschreven vandaag...