daa rkan ik me nou niks bij voorstellen he. in mijn beleving ben je langer dan ik rond de 1.80 ofzo en ondanks dat je al meedere keren heb gezegd dat je klein bnet..komt dat beeld er maar nie in op mijn netvlies
Lims, wat fijn dat die arts er zo over dacht zeg! Dát scheelt in ieder geval een hoop kopzorgen! Debs en pix: gewoon zelf de beeb zo noemen als je het over de beeb hebt (alleen waar zij bij zijn natuurlijk, niet bij anderen). Dan raken ze er zó aan gewend. Gelukkig hebben ramon en ik totaal geen discussies gehad over namen. Jongens en meisjes namen waren direct akkoord
@small hehe ja uiteindelijk dacht ik ook al zoiets.. maar toen ik het eerst las was het echt zo van 'huh'?' @lims. wat goed dat het niet veranderd. gelukkig bekende arts. @milk. succes meis *zwaai* tot later
Small; vluchttas gwoon klaarmaken! Je kan 'm maar hebben staan. Ik heb 'm ook gemaakt met 23 weken ofzo...gaf een gerust gevoel. En toen het nodig was dat ik een tasje kreeg van Ramon (omdat ik werd opgenomen in het ziekenhuis) was het voor hem heel makkelijk...alles was al compleet. Alleen die maatjes 50 die ik er voor nikita in had gedaan waren overbodig En de mutsjes die ik mee had genomen kon ze als een soort wikkeldoek gebruiken
Goedemorgen (nog net!) Ik ga eerst even stukje terug lezen, wat kletsen jullie veel! Had ik niet door toen ik maar keer per week paar bladzijde doorlas. Maar heel gezellig!
@lim: fijn, geen zorgen meer dus tot na verlof! @fem: duim voor die overige uurtjes, zou super zijn he, weer een mijlpaal!
mil, moest zo lachen om je vraag of je zwanger kon zijn voor ei en met 32.2 temp! (wel in je oor gemeten toch?) als je nog vragen hebt als groentje roep je maar hoor!
female, wat mooi zon'n boek. Fijn om later nog eens te lezen en zoals je al schreef kun je nu al vergelijken met dingen die erin staan. Duim voor jullie dat die uurtjes erbij komen! Wat betreft naam heb ik de meisjesnaam bedacht en mijn man de jongensnaam. Vonden ze allebei van elkaar prima dus dat was snel geregeld. Limmeke, fijn dat er niets veranderd hoeft te worden. Wat een gezeur is dat steeds he met uwv etc. Vorige week heb ik ook weer iemand aan de telefoon gehad om te kijken of situatie was veranderd en ik nog voor een weekje aan het werk kon! Ze zijn echt gek daar! Milk, heel veel succes! Milla, wat zijn jullie toch een schatten dat jullie zo goed voor me zorgen
@fem: ja wel goed hoor fem! rood nog, en ziet er beetje rimpelig uit. gaat denk ik vervellen! lief dat je daar ook nog aan denkt! @debs: lim is iets groter dan ik, 1,58 dacht ik. toch, lim....? Misschien in gedachte de 5 en 8 ongedraaid
zou wel willen maar helaas, drink alleen nog 's ochtends een mok en 's avonds eentje. Oke... je probeert toch weer iets he....
Brandwonden doen zó zeer en ik ben ook zo'n onhandige kluns die IEDERE keer d'r handen brand als ik iets uit de oven haal ofzo. Kokend water over mijn handen gieten doe ik dan niet, maar heb me wel meig maal verbrand aan he stoom bij het afgieten. Maar zoals je al schreef in je blog.....dat biogaas is pas een luxe!
@fem: gek maar dat deed dus geen pijn. Alleen daarna. Maar toen het erover heen ging voelde ik heel even een hele erge pijn, een halve seconde ofzo, en daarna niks! Schijnt dat de zenuwen dicht slaan. Wel handig @milk: ik ook, vind het ook zwaar, maar als het helpt.... Pix geeft moed! *pakt wat glitters op, en strooit zwaaient (of is het nu zwaaiend) terug naar Kingel*