*NIEUWSBERICHT* In het noorden van het land is een vrouw gearresteerd na het vervuilen van de omgeving door glitters. Bij haar arrestatie riep ze steeds "geen commentaar, wil alleen aandacht". Psychologen denken dat ze lid is van een glitterka organisatie in Marokko en hiermee een gevaar voor de samenleving is. Ook werden in haar auto sporen gevonden van een geheimzinnige trip naar Engeland waar bekend is dat de glitterkaleden in grote getale aanwezig zijn.
@bow: joe een nachtmerrie over meeting? door grapje van elke en mij? komt helemaal goed hoor, let maar op! @mil: ei krols? of nie? @milk: glitters helpen ook goed tegen hsgstress! @leo: nog 35 dagen... *iiii* wat spannend!
NIEUWSBERICHT in het zuiden van het land is een klein vrouwtje van 1.48 meter aangetroffen met onder elke arm een curver. zij wauwelde iets over zwarte wolkjes en buthutten. tevens kwam de politie erachter dat zij het brein was achter diverse bommeldingen bij uwv-instanties. zij is tot nader order overgebracht naar een mandarijnenfarm om daar 3 uur taakstraf te vervullen; waarna zij in glittertherapie moet op schiermonnikoog (met electriciteit!)
dit is leuk komende zaterdag test Kassa verschillende zwangerschapstesten.. eens kijken of het klopt wat wij allemaal roepen... kruidvat 2 voor 5!
Limmeke, wat een grappig bericht Klingel, idd ieeeee! Heel onwerkelijk hoor dan voortaan met zijn 3-en!
nou eh... ik heb een beetje een probleempje daar *Voor wie niet van intieme details houdt nu stoppen met lezen* we hebben deze maand, bij gebrek aan een goed s*xleven en ook wel in het kader van "wie weet helpt het" afgesproken om om de dag s*x te hebben. En ik moet zeggen, voor het libido werkt het beter dan gedacht! Alleen ik heb daar nogal last van schraalheid of een soort van scheurtje Altijd al snel gehad, heb daar denk ik heel gevoelige huid. Alleen zo'n scheurtje doet zo'n zeer! Maar he... ei is ei, tandjes op elkaar en als je eenmaal zover bent gaat het weer oke! Is wel lastig alleen. Probeer er nu steeds zalf op te smeren zodat het wondje niet trekt. Iemand die bevallen is ( ) nog tips voor eh... scheurtjes..? *sorry voor de details*
ja das wel interessant, ben wel benieuwd naar die testen. maar volgens mij gaat de fruitkat inderdaad ' winnen ' (niet met hun ovu testen trouwens dan weer) @leo: ja bizar he! met 3..
Milla, ken het probleem helemaal. Had dat eerst ook altijd. (Nu al lange tijd droog ivm buik ) Misschien kun je vaseline gebruiken, dat schijnt ook te helpen dacht ik.
om precies te zijn.....? aan het einde van mijn doosje, tegen dat piramide-ding aan zeg maar, dat stukje huid.
Kruidvat gaat met glans en wimpel dat winnen Haii klingsie....was gezellie gister las ik he maarre ff over zaterdag...ik kom niet hoor.....heb geen goeie jas en ik zie er niet uit in de jas die ik nog aankan ( daaf z'n jas) ben net een Michelin-mannetje daarin dus kan geen goeie eerste indruk maken...voel me net zo'n ma flodder en ik wil niet dat jullie mij zo zien de eerste keer....dus bij deze ik haak af.
is speciale olie voor verkrijgbaar... veel gebruikt door zwangere vrouwen om boel daar soepel te houden om het inscheuren te beperken tijdens bevalling. http://www.weleda.nl/index.php?id=219
@lim: oh thanks! zou echt geweldig zijn daar vanaf te zijn, is zo vervelend! alleen die titel.... haha, wie verzint dat? zie me straks al staan: "doet u mij maar zo'n flesje perineum-massage-olie!"