@ Fem, ik ga het indedaad maar doen, is die klaar en hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken. Heb 2 rompertjes 44, die neem ik ook mee. Ach gosh, nee maatje 50, daar zwemt Nikita in... Jeeeej Glitters thnaks Klingeltje ha ha ha, had die nieuwsberichtjes welk gemist @ Milla, ik gebruik glijmiddel, dan scheurt het niet zo. Niet normale gebruiken ivm met zw wens maar speciale die zaadjes niet hinderd met hun weg vinden. @ Debs, ha ha ha, dan kanik ook niet, sinds deze week past jas niet, heb nu jas van Smallmama aan, een vleermuisjas, ha ha ha (soort cape jas zonder echte mouwen)
hehehehe milla, staat als goed is gewoon in een rekje en zo niet.. hebben ze misschien zon omroepsysteem en dan galmt door de winkel: attentie... hebbuh we nog van die anussmeersels, staat er weer 1 die een scheurdoos heeft!
helaas moet ik wel jas aan die dicht moet kunnen vandaar daaf zijn jas aan.en dus gruwelijk voor lul lopen..als ik dat nie doe dan verga ik van de pien in mijn doppen..dus kan nog steeds nie me eigen jassen aan die ik dan open kan laten hangen
haha, doen we een wedstrijdje 'wie verzint de beste smoes?' Ik ga denk ik straks snel inslaan bij kruidvat, voordat al die andere miepen in dit dorp kassa hebben gezien, en ze voor mijn neus wegpikken En nu ga ik naar kapper, heb nog steeds geen hsg-stress, is dat gek?
ach debs.. zijn ergere dingen.. 1 voordeel... ze herkennen je zaterdag meteen ik wil graag menu 2, bezorgen ze ook thuis?
die olie heb ik ook, had ik net 3 keer gebruikt en toen ging ik al bevallen. maar vond het wel n beetje raar
dat gebruik ik (de speciale, jezus wat duur!) maar helpt niet hiervoor. Daar ligt het ook niet aan. Dus ga lims olie maar eens proberen!
nee hoor milk..jij bent gewoon een Coole meid die haar hoofdje cool houd ..veel plezier bij kapper hihi geloof dat je ondertussen toch nie om me heen kunt...klein dik proppie valt snel op he met fell oranje jas aan moet je ff de chinees bellen en vragen of ze ook bezorgen en dan wel zeggen sjambal bij he
@lim: scheurdoos@menu2 thuis! kom tog gewoon jij ouwe taart! ik weet zeker dat je geen spijt krijgt! @debs: hahaha! ik heb wel een burberry deken voor je? *even jatten van de buren* om je in te wikkelen ipv daafjas? @bow: haay! @mil: klinkt auwie. lekker zaadvriendelijk zalfje op doen ja... vasaline mag wel? @milk: hihi, wie de beste smoes verzint! @oo mensen, ik kan niet komen, want ik heb een maagzweer na SUShi-lach-attack van gister! @elke: die bad hair day overtrof gewoon de plofkat-foto van lims! je had me wel even mogen waarschuwen! @milk: ik had ook helemaal geen hsgstress... totdat ik in kleedhokje stond! :S smak!
Hoiiiiii Hcg zit in m'n lichaam door de Pregnyl prik die ik mezelf moest geven voor de eisprong Daar heb ik nog last van, al hoop ik natuurlijk dat de hcg blijft! 11:30uur is prima! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad Iets langs aandoen, tuniek ofzo, zodat je niet in je blote kont staat te wachten Succes vanmiddag! Netjes zeg! Madam wil met jullie mee en doet goed haar best Mooi zo! Eerste tijd geen controle meer, behalve bij de VK
@klingel: ze bezorgen dus niet? dan eet ik wel een shoarmaatje of zo 60 gram is boel fem... zijn dagen dat als ik 60 gram aankom, meteen een hongerdieet start van week lang.. whooooi, Nikita is getting big! Ha die gieg
met die olie je perineum insmeren.... en dan probere volgens handleiding... @ Limmetje, ;lees nu pas reactie van arts. gelukkig niet moeten soll. gekke uwv