En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    o, net nog even blond,
    had 3wk geleden proefkaartjes besteld en kreeg bevestiging in mail.
    Kwam ik er gisteravond achetr dat ik ze met die mail moest activeren... ik vroeg me al af waarom het zo lang duurde

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

nope...nog niks gehoord....heb net mailtje naar personeelszaken gestuurd dat ik deze week echt wat moet weten omdat ik anders in de knoei kom met eventueel zw-uitkering aanvraag....die heeft ze doorgestuurd naar mijn baas en de directeur ( kan in mailbox baas kijken ;) ) of de heren mij vandaag uitsluitsel willen geven...maar aangezien mijn baas vandaag en morgen vol afspraken zit en nie meer op kantoor komt zal dat wel niet meer worden deze week.....heb baas ook net nog aan foon gehad en gevraagd maar hij had het er nog niet over gehad met de directeur was te druk vanmorgen met afspraken allebei op het hoofdkantoor....dus lang verhaal kort....weet nog geen reet dus :(

hihi small..idd klein blond momentje...verwacht je toch ook nie....je denkt die valt gewoon in brievenbus ;)

3. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    hoest met daafs oog debs? Frusty dat ze je zo aan het lijntje houden!

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    idd frustie dat aan lijntje houden.

Ookal zit die vol met afspraken... vind dit best wel prioriteit hebben...

5. debsje1977

vanmorgen wel weer wat beter..komt allemaal rommel uit...maar of het vanmiddag ook weer zo is..geen idee..hij is eigenwijs en geeft zijn oog geen rust en werkt maar door...dus zal vanmiddag wel weer meer pijn doen door de inspanning van het kijken....het is nog wel steeds erg rood in zijn oog...en heeft vlek voor z'n zicht zitten....hopelijk gaat het snel weer over want vind het wel beetje zielig voor hem hoor...;)

ut is idd frustie...maar ja wat kan ik er nog aan doen nu...behalve nu nog afwachten..heb gevraagd en uitdrukkelijk gezegd deze week wat te moeten weten..dus beetje druk erop gelegd....verders is het tandenknarsen en afwachten....maar stel nou he stel...ik krijghelemaal geen contract meer...krijg ik de dagen dat ik dan nu vanaf 2 maart hier gewerkt heb wel uitbetaald?.daar heb ik toch gewoon recht op dan?..uitzendbureau werk ik niet meer voor omdat contract per 2 maart zou ingaan dus hebben ze me daar uitgeschreven...werk hier nu dus beetje op losse schroeven heb ik het idee :(

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    nou ja zeg, jij bent toch ook hoge prio

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    debs, wat een vervelende situatie en onduidelijkheid!

8. debsje1977

idd Leonie..als ik maar duidelijkheid heb..dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en welke stappen ik wel of niet moet gaan ondernemen om "onbezorgt"mijn verlof in te kunnen gaan..nou ja hopelijk komt het verlossende woord snel ;)

Lekker weertje trouwens he.druilerige rot regen..om maar wat aan te kaarten :p

9. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hij moet echt oppassen voor zijn oog hoor! Serieus moet je niet onderschatten.

Het werkt ook niet echt motiverend zo he. En ik vind dit ook zeker prioriteit! Anders misschien even vragen welke afspraak je even moet annuleren/verzetten voor hem zodat hij tijd heeft!

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ha ha, goede Bowen :)

Pffff, kleine meid al uur geleden op bed gelegd, ze zit nu nog steeds feest te vieren daar.
    Liedjes zingen, verhaaltjes, Elmo toedekken, etc.

11. debsje1977

ik had daaf ookal gezegd vanmorgen bel de dok anders ff over die vlek..maar nee hoor meneer is erg eigenwijs en dan krijg ik te horen...probeer toch niet altijd alles beter te willen weten het is gewoon ontstekingsvuil wat in me oog zit
    :oops:

uum nee want de afspr hebben meeste prio omdat daar werk uitkomt..dus mag geen afspr verzet of afgezegd worden..dus moet echt geduld hebben en afwachten ;)

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    je gewerkte uren moeten zowieso uitbetaald worden debs.. al dan niet door uitzendburo of werkgever.

13. debsje1977

thanks lims...daar zat ik ff op te wachten tot je met je antwoord kwam ;)

zooooo iemand anders nog iets leuks ? :D
    heb weer genoeg in de spotlights gestaan voor nu :p

14. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    ja die naamkaartjes debs die waren al helemaal klaar hoefde ik niks meer aan te doen, alleen Milk er bij gezet.

15. debsje1977

oow geen echte namen erbij dus begrijp ik?
    er moesten er geloof ik ook nog een aantal weer af die toch niet meegaan...toch?

16. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    ow ja heb de echte namen er bij gezet
    en een paar weggedaan die toch niet mee gaan.

17. debsje1977

:thumup: goed zo...en was uit makkie? omdat je gister nog twijfelde of je dat wel kon enzo ..... denk het wel toch?

maarre sta je daar overmorgen met je strookies..en dan?....weet jij wie wie is ? ;)

18. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    :) hi hi, zie het al voor me :)
    met al die strookjes

19. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    wedstrijdje namen onthouden dus ;)

worden al veel wedstrijdjes zo...

tralala, mag ik al naar zkh? ships, moet nog ruim uur wachten. tralala.

20. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hahaha ik bombardeer iedereen wel tot iemand of het nou klopt of niet :)

Deel Deze Pagina