ooh dat wordt echt een giller dan...ik zie het al helemaal voor me milk al stressie?..of nog steeds coole dame
@bow: naamkaartjes aan t maken? whooohoooo leukleuk! @debs: klote van gedoe op werk.. mok.. ze proberen gewoon wat denk ik, nu ook in de finan crisis? hier net ook een mopperbrief naar adolin gestuurd: hij biedt contract aan waarbij hij uitgaat dat 1dag=8 uur, mag ik even lachen! :x mok, haat zeuren om geld... zeker als ik gelijk heb @milkje: doe maar de klingel.. pas stress in hokje en dan gillen naar gyn en assistenten dat je horrorverhalen op internet hebt gelezen en of ze dat even NUUUU willen ontkrachten! @daaf: hoe moet dat nu met oog? @rest: kus, ik gil even weg.
sowieso leuk idee: naamkaartjes gewoon op een berg, en dan kijken wie wie tot wie bombardeert! ' ooo jij bent een ECHTE tisch' ' ja! jouw noem ik pix!' ' so, en jij lijkt op milk in mijn fantasie' kijken wie er 100% goed scoort! *gaat vast beige onglitterig pakje opsnorren*
hihi ik denk dat het nog best moeilijk wordt om 100% te scoren ...maar is wel gave uitdaging....hup weer wedstrijdje erbij milk
yes! lachen! grote pot op tafel en shuffelen met die namen! de grote buiken onder ons zullen wel haast de goede naam opgeplakt krijgen, hoewel?
haha, dan doe ik stiekem een kussen onder mijn jurkje, zodat jullie denken dat ik een van de zwangeren ben
joe van de burb, ik van de glit hoor! @milk: ik doe mee! kussen eronder, oranje jas aan! hahahahah! @spiff: haay!
@ Debs @ Zuurtje @ .... Zouden jullie voor mij nog eens mijn bevallingsdatum willen checken? Ik heb zo'n raar onderbuikgevoel (nee niet echt buik, maar onderbewust) en vroeg me af wat jullie dan doorkrijgen.
Hii spif *zit hier te stikken van de lach* ..wordt echt wat zaterdag burberry zal ut nie worden pas ik ff nie op het moment