Dat proberen we wel Spiffy, maar zijn er nog steeds een paar die daar ook gen duidelijke foto's op heeft gezet
@debs: ik wikkel joe wel in gejatte buren-burb-deken! @spiff: niet iedereeen heeft foto.. maar mij herkennen ze vast wel vanaf de maan! oo got nu word ik tog zenuwkriebelig! darlings, zie bericht op mmmm bij meeting, zijn we nu met 19 of 18? en alleen juud eet niet mee? en en? ik ga zo bellen. toedel! *
gevonden: Wat neemt u mee voor de bevalling Voor de baby: 2 hemdjes 2 sokjes 2 truitjes 1 jasje en muts 1 dekentje of reiszak 2 slobbroekjes of pakjes maxi cosi Voor u zelf: zwangerschapskaart (indien u onder controle bent bij de verloskundige) naamsticker RKZ toiletartikelen 2 bh's en onderbroeken 2 (korte) nachthemden ochtendjas pantoffels lectuur een lekker zittend T-shirt of nachthemd om tijdens de bevalling te dragen.
haha, beter goed voorbereid dan... ik moet me van milkman klaar maken om te gaan, dus moet er straks echt aan geloven... hopelijk snel terug met goed nieuws!
ach goss...net daaf aan de foon...is al uur bezig om schiedam uit te komen om z'n bedje in te kunnen kruipen...maar hij heeft zo'n pijn dan tie de auto elke keer aan de kant moet zetten...normaal rij je er 15 min over als er gen file is naar huis....morgen maar weer naar de dok.
@ Debs, gaat ie morgen daneindelijk langs ha, hopelijk heeft ie er iets voor. ook niet echt verstandig met zo'n oog rijden @ Bowen, gewoon, jankerig, blehhh gevoel, klopt iets niet gevoel. Komt denk oa dat ik verhoging meds heb...misschein moet ik daar nog aan wennen. En mannetje is druk in de weer is met tuin, en daardoor hele huishouding voor mij laat liggen... iets wat ik niet kan maar dan toch probeer omdat ik niet teveel wil zeuren. zegt ie net nog even: je moet kattebak doen, hij stinkt.... op zo'n moment wil ik wel n man die vind dat het uit den boze is tijdens zw voor vrouw
smallman doet echt heel veel hoor, maar als ie even wat anders aan zijn hoofd heeft blijft de rest liggen