Ja dat is niet echt handig zo'n opmerking. Misschien toch even aan geven bij mannetje. Als je met zo'n gevoel blijft lopen wordt het vaak alleen maar erger. Dikke knuff voor jou!
meissie meissie toch...probeer je niet zo druk te maken hoor...desnoods scheld je maar een keer goed of ff lekker traantjes laten lucht op ...en kattebak mag jij helemaal nie verschonen nu je zw bent ...mannen hebben soms geen idee dat ze even moeten nadenken voor ze iets zeggen dus kan het al snel fout overkomen...doe lekker rustig aan meis wat vandaag niet is komt morgen wel!...dikke knuff
heb van die mooie rose latex hanschoenen aan als ik kattebak doe.... maar denk dat traantje slaten wel oplucht... maar nu nog even niet. en mannen hebben der zeker geen idee van dat ze het soms anders moeten brengen/overna denken. jullie zijn lief
pff ja maar ben ook boos op mezelf, dat ik me zo voel terwijl hij zoveel doet. hopelijk gevoel snel over
begrijp je helemaal small! heb zelf ook van die emo buien gehad....lekker laten komen...en gewoon aan smallie man aangeven tijdens de tranen dat je weet dat tie al zoveel doet..maar dat je je gewoon ff vet rot voelt...en gewoon een dikke knuffel nodig hebt
Small..krijg 10 juli door als bevaldatum hihi das apart zie net dat jij 10 juni voor mij had gependeld
kzou wel willen maar me touwtje breekt net af moet ff nieuw touwtje ergens scoren. Haiiiii gaab is dat mooie datum smallie? Smeerse Mila
Hallooo Net wakker! Was me toch een partijtje gaar na t werk, dat ik eerst ff een uurtje de bank op ben gedoken! Hoe is t hier?
pfff die clomid hakt er echt in ik ben me ee partij chaggie, en ik heb ruzie met boy! gewoon nu al de 2de ruzie in een week tijd, normaal miss 1x per half jaar eens een meningverschil maar nu echt niet!
net even kattebak gedaan heej Gabbeltje @ Milla, succes met masseren @ Debs, volgen smij wel, even agenda checken. volgens mij had ik met vorige pendel 30 juni / 2 juli Maar ik dnek dat vrijdag 10 juli een goede dag is. Daarna weekend, erg handig voor smallman en alle opa's en oma's
dan hebbie ut ff nodig gehad miracles bij mij alles oke....bij de rest geloof ik ook wel...zitten of milk der HSG nieuws te wachten