ohhh knuff voor gaab...de hormonen gieren door je lijffie heen dus .....hopelijk mag je ze snel achter je laten die hormoonhuishoudingopzijnkopzettende pillen
degenen die weten wat het wordt: hebben jullie in je omgeving ook gewoon verteld dat het een jongen/meisje wordt, of alleen hier..? @gaby: balen meis.. dikke knuf!
pfff, das dan raar heh Gabbeltje, normaal geen ruzie en dan zo iets. stomme Clomid..... hopelijk hierna niet meer nodig en lekker zwanger *knuf*
thanks debs, maar ik voel me down chaggie misselijk en koppijn mja vol proberen te houden tot vrijdag met slikken.. ik hoop dat ik zaterdag wel wat meer fut heb iig.. ik lees nu alleen nog ff mee, sorry heb geen zin meer om te tikken.. milk hoop dat je hsg toppie is! knuff voor iedereen
wij hebben het verteld....willen alleen de naam geheim houden...is er toch nog een beetje verrassing als kleine meis er is
Och ja, klopt, milk had dr HCG vandaag! Ben benieuwd, ook spannend voor dr! @Gaby, hoeveel tabletjes moet je nog?
gaab gooi er wel tig powerboost reb bull drankjes bij je in...dan stuiter je lekker een eind in de ronde maar kan me voorstellen dat je je nu ff nie zo heppie voelt.
nieuwe touwtje moet ik van huis meenemen dus wordt vandaag niet meer dat ik pendelen kan..maar als ik weer touwtje heb dan pendel ik ook voor jou
haai zwaai smallie ik krijg 9 juli door voor jou pf die hormonen zwijg me er van vandaag ook al gekibbeld met mannetje: eigenlijk nergens voor maargoed ben zo moeeeeeeee en heb al een dutje gedaan is er al nieuws van milk
Lieve Gaby toch, waarschijnlijk zaterdag wel iets last van, maargeeft niet hoor, houden ook dan nog steeds veel van je (en we weten dat het door de Clomid komt)
hihi volgens mij is ut vandaag nationale ikkibbelmetmannetje dag zelfs ik had gekibbel aan de foon net omdat ik ( goed bedoeld) me met z'n oog bemoeide
He zuurtje, ojee ookal hormonen op hol, grrrr Dank je wel voor pendelen. scheelt 1 dag met Debsje. Misschien begin ik wel op de 9e en beval ik net op de 10e