haaii! @milk: joehoe, fijn dat je uiteindelijk de hsg hebt gehad, en dat het niet onwijs pijnlijk voor je was, EN dat alles toegankelijk was ! jeej! dat geeft opluchting he, en minder zorgen en meer hoop! *knuf* dus, nu geen gyn, en hoppa zwanger? goeso! @milla: go milla gooo! @tisch: demmit! mok! maar- snel overdoen? en dan eg wel slagen! @elke en gyn: heb dr wel gesproken maar ze komt t zelf wel vertellen. ik ga boerenkool stampen! *smak*
zo hehe ruim 50 blz bijgelezen, maar zoveel dat ik alles weer vergeten ben. ga even buikfoto uploaden zodat mijn zoon zaterdag in ieder geval herkent wordt!
Zuurtje, bedankt voor pendelen. Zou 2 dagen voor datum zijn, ben ik nu wel blij mee. Als ik er maar niet overheen ga! Milkhd, fijn dat alles goed doorlaatbaar was. Nu hopelijk snel zwanger. Lees verderop dat het niet soepel ging om hsg te krijgen, goed van je dat je door hebt gezet! Knap van je! Tischa, vervelend dat je het niet gehaald hebt!
@Milk, had al gereageerd in t andere topic! In elk geval fijn dat alles goed is! Toch weer een hele opluchting he! Nu maar gretig gebruik maken van t feit dat je extra vruchtbaar bet nu, kijk maar na mij, na de curettage en dat zonder Clomid!
*zwaai* wat veel om terug te lezen in een middag .. ga zo doen. echo ging goed, alleen dat van de onder de gemiddelde is wel iets dat misschien in de gaten gehouden moet worden. dit omdat.... bij de 20 weken echo was de buik ontrek wel onder gemiddeld maar niet de hoofd, en nu zijn allebei (nog)onder gemiddeld. het is niet zorgelijk.. omdat het nog in de toegalaten 'ruimte' nog zit, maar de vk moet bepalen of we dus over 4 weken nog een keer moeten gaan om te kijken of het dan of hetzelfde is gebleven of een spurt gehad of buiten de toegelaten ruimte valt. als het buiten valt dan zou ik naar zkh moeten gaan voor verder onderzoek waardoor ze dus niet 'goed'groeit. maar goed. dat is niet zo ver.. tot nu toe is het wel goed. Ik heb tegen pixman gezegd dat hij zou het ook zo moeten bekeken.. waarschijnlijk als de vk bij een controle had kunnen voelen of ze goed groeit had ze niks van gemerkt. zo een precieze meting heeft misschien de nadeel dat je onnodig zorgen maak.. hij laat het wel aan de vk over, maar hij zelf zou graag over 4 weken toch nog een keer willen om te bevestigen dat het wél goed is. snap ik ook... oke. .de serieuse aan de kant.. onze meisje was nu gedraait.. kopje naar beneden en hebben nu ook alleen ledematen kunnen zien... hoe is het hier allemaal?
ehmm...wanneer heb je 'm verzonden? Weet je nog hoe ie eruit ziet? (heb hier aan het plafond een hele slinger aan kaarten hangen namelijk, dus ik weet het allemaal niet zo goed meer uit mijn hoofd )
heb hem verstuurd toen nikita 1à 2 weken was (weet niet meer precies) en het was een kaatje met honden(puppy's) erop
ik weet ook niet wie zijn fout het is kreeg vorige maand 2 herinneringen binnen van rekeningen omdat ik ze niet betaald had maar ik had de originele rekening nooit gezien