nou lekker dan! Kijk, van zo'n kaartje is het lullig, maar er gaan ook echt belangrijke dingen over de post.... Heel vervelend...
dank zuurtje en female! Buikje is zo hard gegroeid dat ik zo trots ben! Ga nu tevreden badderen en lekker op bed tv kijken. Female, wil je me de site nog een keer pb-en, ben het kwijt.
ik zal een nieuw kaartje sturen moet alleen even zien of ik nog een postzegel heb of dat ik er eerst een moet gaan halen, maar het komt in orde hoop ik
kaartje is geschreven (had nog een zelfde met puppy's en ballonnen erop) nu nog de postzegels en naar de post ermee
awh, das wel héél lief van je! Nog even bijna 5 uurtjes duimen dat nikita geen dipje krijgt...zo niet, dan mag ze vannacht om 1 uur van de monitor af! Vind het zó spannend!
spannend mijn duimen draaien hoor nikita goed je best doen hoor meid, mag je van de monitor af weer een stapje dichter bij huis heeft ze vandaag weer aan de borst gedronken?
ja én daarna mama ondergepoept (én de stoel, en de molton en de kast naast ons en bijna de vensterbank) wat zit er een kracht achter soms zeg haha!
hello meisjes ! pixie word er nu over je bericht heen gelezen ? jeetje dat je kleine meis toch echt te klein is ! ik hoop dat ze over 4 weken een flinke spurt heeft gemaakt en dat jullie niet naar het ziekenhuis hoeven !
gabs.. ik denk het wel ja ik maak mij niet zoveel zorgen hoor.. natuurlijk had ik liever gehoord dat ze de gemiddeld is. har gewicht doet mij in ieder geval goed. ik ga ervan uit dat ik over 4 weken idd terug moet. en dan hopen dat ze dan ingehaalt heeft / stabiel is gebleven en gewoon meegegroeit..
owh sorry pix...ik heb je berichtje wel gelezen...kan er alleen niks zinnigs op zeggen. Wil je ook niet onnodig ongerust gaan maken. Zou idd gewoon over 4 weken een herhaalecho doen/vragen. Dan weet je pas meer...
Jeetje Lau, bescheiden hoor! Maar wel MOOI! Pix: fijn dat je je geen zorgen maakt. Zou ik ook niet direct doen. En bedenk je ook dat metingen niet altijd zuiver hoeven te zijn. Begrijp Pixman echter ook. Misschien gewoon de echo doen over 4 weken, maar je tot die tijd niet te druk maken. Milk: fijn dat HSG goed ging. Heb het niet gelezen, maar begreep het uit reacties van anderen. Tisch heeft iets niet gehaald? Weet niet wat, maar dikke knuff. Nikita bijna van monitor? Wauw! Goed hoor meis. En fijn hè Fem, dat ze het zoooo goed doet? Zelfs poepen kan ze al als de beste Heb alleen laatste 3 pags gelezen, dus sorry als ik meer essentiële dingen vergeet. Is er nog iets dat ik echt moet weten?
snap het van je fem zo is het bij jou begonnen... dus weet dat jij liever niks zeg ... ik denk ook liever positief 'nog' .. maar ben bewust van de gevaren en redenen
Trouwens: GOEDENAVOND! Enne, ben effe heel druk nog, want bijna met verlof. Had gisteren bijna Smart verkocht, maar door verkeerde communicatie en het feit dat ik wat overrompeld werd door het enthousiasme van de koper, liep de bezichtiging op 'ruzie' uit. Heb de Smart dus nog, maar goed, er is nog wel interesse... Verder heb ik niet veel te melden. Ben erg moe, ga zo nog effe op MMM kijken en dan House-en. Vroeg naar bed en nog één ochtend bikkelen op werk...
@tisch balen dat je theorie niet hebt gehaald. @juud hi.. rijtheorie @milk goed dat alls met eileiders goed is.
psies..dat was mijn eerste gedachte ook "zo begon het bij mij ook". Verschil is alleen dat ik toen pas 20 weken was en nikita met 24 weken zwangerschap pas rond de 400 gram werd geschat... Jouw kleine zit volgens mij nog heel mooi in de curve. Nikita viel daar al ver buiten. Wat dat betreft hoef je je dus geen zorgen te maken