Kijk House met een schuin oog en typ hier even @ Lautje: Mooi buikje! @ Milk: Mooi dat ze niks hebben gevonden en dat je eileiders zijn doorgespoeld! @ Pixie: Ik heb ook tijdens de laatste zwangerschap een groeiachterstand gehad waardoor ik om de week voor een echo moest. Het resultaat is bekend @ Elke: Hoe was het bij de gyn? @ De rest: Euhm.......ik weet het niet meer
Lieve meisjes, halloooooo, Mijn beste vriendinnetje (en de enige die het weet) smste vanmorgen dat zij gisteren getest heeft na 5 dgn overtijd. Zwanger! Maar vandaag begonnen te bloeden Was de hele dag toch wel wat van slag ervan. Zij nog langer bezig dan ik, doet ZI met donor, dus niet makkelijk allemaal. Wij deze ronde bijna tegelijk eisprong, nog samen gegeten weekje voor NOD, en we waren dus bijna echt zo goed als tegelijk zwanger geweest Huil, vind het zo rot voor haar. Nu even eten. Straks verder (terug-)lezen, Fijne avond alvast!
Owh Vero...wat naar maar is het echt zeker weten dat het over is dan? Ik heb zelf de eerste 3 maanden namelijk ook gebloed..
@ Vero: Niet meteen van het ergste uitgaan hoor! Zolang het geen stolsels zijn en niet gepaard gaat met buikkrampen, kan het nog best goedgaan.
Thx meisjes. Ja ik weet het, en heb het ook gezegd. Zij denkt zelf echt dat het over is omdat ze al dagen ongi voelde aankomen. Ook toen ze testte dacht ze dus direct: ja maar volgens mij word ik ongi. Ze had vandaag best hevige krampen volgens mij, niet zo in detail over gehad. Stolsels: weet niet. Tja. Kl%te. Maar het goeie nieuws is natuurlijk dat ze dus wel zwanger kan raken... Ze gaan dapper door. (Maar ik ga natuurlijk wel nauw volgen hoe het verder gaat de komende dagen.) Als het wel mis is, hoe snel zou de hcg dan uit haar lichaam moeten zijn? Iemand een idee?
nee vero, geen idee ..... Ik zit nog 2.5 uur in spanning...heb zó de neiging om te bellen al, maar wacht nog een half uurtje. Als ze dan nog geen dipje heeft gehad bel ik om 1 uur vannacht weer
He Fem, Nikita mag dan van de monitor af he? Hihi, jij de hele avond wakker, in spanning, wel raar zeker om dan niet bij haar te zijn he. Stomme vraag misschien, maar waarom is het fijn als ze van de monitor af mag? Natuurlijk betekent het dat ze weer wat sterker is, maar mag ze dan ook aan minder slangen ofzo?
Fem: graag gedaan dat wordt geen slapen tot 1 uur voor jullie denk ik...dat is om 1 uur aan de foon hangen en dan klein feestje vieren en een ronde dansje door de huiskamer samen doen Milk...mooie uitslag meis Tisch...he balen nou zeg...gewoon net op randje gezakt Pix....goed dat je je niet (zo) druk maakt en over 4 weken afwacht...ik ga hard duimen voor jullie kleine meid dat ze helemaal bijgespurt is Lautje: moooi buikkie al hoor Juud: ruzie om de smart terwijl bijna verkocht? Vero: jeetje zeg wat zal dat ff moeilijk zijn...hopelijk zegt ut niks en is het gewoon een bloedinkje en verders niks ergs...dikke knuff! Nrg: hebbie dezelfde ...hihi das grappig beide D's beide dezelfde buikband....maar deal..samen aantrekken? sjooo...benk nu weer helemaal bij? hier heel de avond tot kwartier geleden in donker gezeten zonder tv of wat ook aan....anders kon daaf alleen maar op z'n bed liggen en dat was tie ff zat....heb zelfs in het donker zitten eten ut moe nie gekker worden hoor .....na ja morgen naar de dokter want dit is niet houdbaar zoals ut nu met hem gaat....hij ligt nu weer op z'n bed dus hopelijk kan die een beetje slapen.
zwangere/ eerder zwangere geweest in de bus : ik heb er erg last van mijn enkels saonds/ snachts, samen met de maagzuur. ik heb nu regla PH (vloeibaar) gekocht voor de maagzuur.. hopelijk helpt dat beter dan alles tot nu toe. iemand een tip voor de enkels? ze branden en voelen rusteloos aan. ik neem aan het heeft met vocht vasthouden te maken?
Het scheelt drie plakkers op haar buik/borst, en een bandje met lichtje om haar voetje heen. Dan is ze helemaal vrij van draden en snoeren, behalve de sonde nog. Dan kan ik haar sokjes aan gaan doen en hoeven we haar niet meer aan- en af te koppelen van de monitor als we haar wegen en uit de couveuse halen. IT'S FREEDOM! én belangrijkste: het betekent dat ze het ONWIJS goed doet en geen 24-uurs toezicht (monitoring) meer nodig heeft. dat ze dus écht stabiel is.
debs! Heel veel sterkte voor daaf morgen Scheelt voor jou ook als hij er eens goed naar laat kijken weer toch?! Pix: is het maagzuur of maagpijn? Ik heb zelf geen zuur gehad, dus ik heb ook dat middeltje niet gebruikt. Misschien kussentje onder je voetjes? Kan het vocht wat terugzakken
het is maagzuur.. of zo zuurbranden... het is voornamelijk een vaag koud branderig gevoel in mijn keel.. heel irritant om daarvan snachts wakker te worden.. ik merk het dus het mest in mijn keel niet zo zeer de opruspingen (ja weleens en ook boertjes) wat de voeten betreft. slaap al met voedingskussen, zal proberen dan ook nog extra kussen.. kijken of dat wat helpt.. arme pixman. die heeft straks helemaal geen bed voor zichzelf meer
Scheelt zekers...hoef ik me minder ongerust te maken...tenslotte heb je maar twee paar ogen waar je het je hele leven mee moet doen...en als ik dan zie dat tie hier zit te janken van de pijn dan gaat dat me toch wel heel erg aan me hartje dus hopelijk morgen betere medicijnen of doorverwijzing naar oogziekenhuis...we wachten af Ga me bedje opzoek...trusten allemaal enne fem...om 1 uur ff vreugdekreetje laten horen he