wisselend warm en koud water over je enkels/voeten heen schijnt ook te helpen. Gaan het weer wat beter stromen allemaal. En voor het zuur een extra kussen onder je hoofd, dat je niet helemaal plat ligt hoop dat je genoeg kussens in huis hebt arme pixman
ahw, dat zou mij ook aan het hart gaan! Nou heel veel sterkte hoor, dring desnoods aan op een doorverwijzing! Ja, ik zal om 1 uur ff laten weten hoe of wat
Klinkt goed, Fem, hoop dat ze er idd aan toe is over xx uurtje Pix, "restless legs" kan ook door een tekort komen, van magnesium geloof ik. Even googlen?
@debs veel sterkte met je mannetje... @fem zat kussens.. ik heb ook zo'n voetenbad massage ding gekregen voor sinterklaas. bedenk ik me nu. even dat aanzetten als ik vannacht weer last heb. \
Hm Pix, kan het niet makkelijk vinden, wordt veel gesproken over ijzer-tekort, maar mijn moeder heeft er ook veel last van bij vlagen, en zweert dus bij een of ander supplement, waarvan ik dacht magnesium. Maar kan het even voor je navragen. (Die beebjes, grrr, kapen de voedingsstoffen onder onze neus weg! )
@vero. ja restless legs ben ik al me bekend. blijkt ook vaak voor te komen bij FM. maar de voeten is denk ik door de zwangerschap.
Maar ook bij zwangerschap noemen ze het restless legs, schijnt idd vaak voor te komen in de laatste fase. Doet mij dus daarom juist denken dat het om een tekort van iets gaat!
klinkt goed fem nikita de vechtertje ik moet steeds aan haar gezichtje denken vanuit dat ene foto waar ze je zo aankijkt met kleine lachje lijkt het..
ohhh veroon, wil je het eens vragen? heb er met tijden ook zo'n last van! dan kan ik mijn benen niet stil houden. weltrusten meisjes!
nou ladies, ik ga lekker slapen. morgen cursus en rest van de dag op pad, dus kan helaas niet online komen. Dus mogelijk tref ik sommigen pas zaterdag IRL! Slaap lekker allemaal, enne female, veel succes, hopelijk om 1 uur goed nieuws!
ik ga mijn bed nu in. morgen vroeg op ..overleg.. mmmm... hangt momenteel een donkere wolk op mijn werk met het nieuwe uitdaging... niemand ziet het zitten omdat ze veels te snel willen beginnen en de beleid is nog niet klaar.. anyways.. fem... succes met wakker blijven en hoop morgen goed nieuws van jou kant te lezen. ik duim in ieder geval night night all!
@ Milla: Tegen restless legs wordt vaak magnesium gebruikt, wat spierontspannend werkt. Het helpt niet bij iedereen maar is de moeite waard om te proberen.
@ Pixie: Succes morgen! @ Female: Spannend! Je blijft vast wel zolang wakker Ik duim mee dat ze van de draadjes af mag.
Done. Antwoord volgt Ik moet trouwens nodig wat nieuwe foto's maken! Het huis wordt zo mooi! (Voor je het weet staat het vol met onze troep haha) Edit: zie net Giegs reactie! Haha, Gieg weet alles! Magnesium dus idd. Pix wat rottig, zo gaat het nou altijd he, met nieuw beleid Milk, slaap lekker, tot zaterdag hihi