Ik ga even snel de boodschappen voor het weekend halen, want dan kom ik morgen natuurlijk niet aantoe Tot straks!
@ Giegje, is toch te vroeg om al ongi te worden, is gewoon innestelpijn. Niks nieuwe ronde @ Debs, je shirt is gewoon te lang.... J eziet plaatje net. Voor een buikband oznder plaatje was is waarschijnlijk wel goed geweest. Heb echt alleen als tip, of kortere shirts of over shirt maar dan met vestje/jasje erover. (Zonder jasje/vestje erover vind ik niet echt mooi) Maar is wel heeeeeeele leuke/lieve buikband
kiek aan die info heb ik wat dus shirt in de kookwas zodat tie krimp maar morgen idd me glitterband om met jasje er over..is lijkt mij idd ook veeeeelll leuker....dank je voor ut meekijken meis ....
Goedemorgen! Female, wat een ontzettend goed nieuws! Debs, buikbanden staan bij mij ook niet, maar bij mij komt het volgens mij doordat mijn buik te klein is, een beetje zo van band waar ga je met die buik heen. Jeetje koliek, lijkt me heeeeel erg au, nu weer helemaal over?
Geen dank zag op beurs iemand en vond dat het gewoon niet kon, was echt groot en grof van der zelf en dan buikband (xxxl) over der shirt, zag er gewoon niet uit.
Hihi lau...een vuilniszak met uitgeknipte gaten voor je armen...riempje erom...zie je er beeldig uit...wordt morgen toch lekker weer...dus ook geen goeie smoes Hoest met jou? ehh small....nee geloof dat ik erzo idd nie bij wil lopen...gelukkig heb ik maar een L-tje maar dan nog..buikbanden voortaan met jasjes hier anders niet
of gewoon streepje van mooie band maar dan zonder echte figuren erop zoals lief zwitsal koppie of handjes/voetjes Glitter kan wel @ Lau, buikband als rokje?
kijk dit zijn de buikbanden die ik gekocht heb...zo zien ze er leuk uit maar ja ik heb dan ook nie zo'n figuurtje he
aaaaaah wat zijn ze leuk zij heeft ze der overheen....maar heeft dan ook een heel ander figuur dan ons... (wij zijn toch ongeveer hetzelfde... toch) Gewicht gaat deze zw toch wel iets sneller. maarja, deze keer al 6wk minder ziek geweest
hihi morgen weten we of we idd beetje het zelfde figuur hebben..maar dat figuurtje heb ik zowiezo niet dus ik draag ze ook beslist niet erover heen ben nu totaal 9 kilo aangekomen laatste keer dat ik gewogen ben bij vk ...dat was 3 weken terug
ik nu 6 kg vorige zw in totaal maar 12kg... was dan wel natuurlijk al bevalllen met 35wk. Maar denk dat het gewicht deze keer wel iets (!) meer is
denk het wel iets ja.... vorige keer was ik wel tot week 20 misselijk/overgeven. nu maar tot week 14, dus dat scheelt al. en vorige keer begin misselijkheid weer met week 30.... tja, dan eet je toch iets anders dan als je nergens last van hebt.
Goeiemorgen meiden @female en Nikita, Supergefeliciteerd! Helemaal geweldig zeg. Wat fijn dat ze minder of geen! draadjes meer heeft! @gieg, ik heb geen idee wat het is maar het klinkt wel pijnlijk! @pix, misschien toch op je werk overleggen dat je wat rustiger aan moet doen? Geen gekke diensten meer? @veroon, wat erg voor je vriendin! Was ook wel erg leuk geweest het samen zwangeren @debs, misschien idd eens proberen buikband erover te doen? En dan weer foto natuurlijk. @smallie, misschien kun je opa en oma vragen om bij jullie te komen. Kan kleine meid gewoon lekker doorslapen en kunnen hun misschien in jullie bed verder slapen. Als ze dan nog kunnen slapen @iedereen, haaaaai @meeeting iiiiiiiiiiiiiiiii ik moet ook nog goeie smoes bedenken, ik durf nietttttttttt
nou, buikband als rokje, eeehhh nee toch maar niet, mijn billen zijn ongeveer evenveel gegroeid als buik, ben al 8 kilo aangekomen! Ik ga even boodschapje doen!
@ Bowen, ja ook een goed idee, maar een smet ze overleggen hoe hun het zien... heb liever mijn ouders dan mijn schoonouders. Maar spreek ze dit weekend weer. Hun visie maar even vragen. Voordat ik me er op gek pieker enzo. Ha ha, ja, als ze dan nog kunnen slapen, mijn moeder kennende niet ha ha ha, leuk die ik ga niet naar meeting want... smoesjes @ lautje, ha ha, maar niet doen dan