ow ja was ik toch nog weer wat vergeten @debs, daaf naar oogziekenhuis, alleen? straks mag ie niet terugrijden? HIj is echt eigenwijs. Moet je m gewoon terug laten lopen hoor, hij is zo eigenwijs
Haaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Bow...hoest emt jou vandaag ? al 7 kleuren aan het schieten voor morgen? Boodschapsjes doense Lau!
Jeanine gaat morgen niet mee.. Ze heeft 2 grote stolsels in haar baarmoeder en de dokter geeft aan dat het nog alle kanten op kan gaan. Ze mag wel het bed uit en mag ook werken maar niet teveel inspannen..
Owww jeetje wat erg voor Jeanine, ik hoop zooo dat het goed blijft gaan. Geef je haar een dikke knuffel van mij Nai?
@ Nai, pfff zeg, toch even schrikken zo, 2 stolsels, rustig aan doen maar wel werken, di ecombi lijkt mij zelf niet goed, maarja @ Bowen, is weer is wat anders heh als die kleurtjes
Jeetje zeg..wat een naar bericht van jeanine wat zal zij onzeker zijn pffff...wens haar sterkte als je haar weer spreekt nai!
ik geloof idd dat ik tot einde zw plat zou gaan..om zo min mogelijk risico te lopen pff lijkt me dit zwaar voor jeanine zeg.
ik zou niet gaan werken, ziek melden ivm pyschische klachten die erbij komen. @ Nai, fijn heh, hartje en zo weer echo
Natjes / Nrg kan ik dan met jullie meerijden? Hoe laat gaan jullie weg? en zal ik dan met de trein naar centrum of buiten komen?