jep jippie idd kan ik dat laten rusten nu en uit gaan kijken naar me zw-verlof nu alleen nog berichtje van daaf...zit niet rustig op me stoel..was liever meegegaan Nai...niet al te zwaar aan tillen hoor...gewoon lekker eten meis
10 redenen om wel naar meeting te komen: * Nix zo leuk om te lachen en wat ik begrepen heb komt er een oranje michelinvrouwtje langs en dat moet vrij hylarisch zijn * Weer een reden om keer lekker buiten deur te eten * Door naar meeting te gaan geef je mannetje kans lekker het hele huis te poetsen als verrassing voor jou * bij zon meeting met zwangere en bijna zwangere dozen val je niet zo op omdat er meer zijn met gierende opholgeslagen hormonen * meeting kan goed zijn voor zelfbeeld, er zijn altijd lelijkere mensen dan jij bij * even niet aan kids, mannetje en huishouden hoeven denken * Voor de niet-zwangeren kan meeting lekker zijn als ze al die zuchtende puffende walvisbuiken zien en dan denken gelukkig.. ik heb nog steeds maatje 36 * meeting kan je van je zwp verslaving afhelpen omdat 9 van 10 toch anders blijken te zijn dan op forum, dus zin in chatten is ineens weg * Mannetje is blij als je na meeting weer thuiskomt * Limmeke is er niet, dus kust is veilig zo, dat waren er 10
gefeli debs! Eindelijk je contract! Hoop dat je snel wat van daaf hoort. Ik ga er weer vandoor meisjes. Nog even wat dingen doen en dan lekker naar mijn draadloze (nou ja, alleen de sonde nog) meisje! En inderdaad, als ik er ben is meestal de hoofdpijn weg
@ Nikita en female: Jeeeeuuujj! Wat een super goed nieuws! Jullie hebben een toppertje hoor! (en dat ben jij ook!) @ debs: gefeliciteerd! @ Jeanine: knuff! pas goed op jezelf! (en de kleine natuurlijk) @ .... euh... geen idee meer! hihi... @ all: allemaal dikke knuff! ohwja, net voor APK bij VK geweest: alles was weer goed! Bloeddruk nogsteeds zelfde (140/70), 1 kilo aangekomen.. jaja.. haha.. het word nog wel wat met mij en kind ligt goed met t koppie naar beneden! (en ik heb een lange buik.. hahahah)
morgenmiddag! hier uitslaaaaaaapklingel! @fem&nikita: whooohoooooo superfijn dat kleine vechter monitorloos is! en dichter bij huis dus! gefeliii! @debs: YES, contract geregeld. gefeliii! @pix: even schrikken, maar nog geen zorgen maken hoor.. tis precies zoals vero zegt: gemiddelden zijn er door de uitschieters en de onderschieters! @lim: mooie smoezen seg! ik ga voor die van de brug, dan hebben gieg en elke ook meteen een smoes! @smallie: wek, maak joe je zorgjes meisje? hoe komt dat nu? zorgjes ' voor hoe het straks moet' alleen of zorgjes over hoe het nu met beeb gaat? anders bel je, ter controle en geruststelling, even de vk? KNUF! @leo: hoe gaatie vandaag? rustig an he! @giegje: gets, een koliekaanval! :s is het nu weer over? dikke knuffel! @vero: misselijk? wek! ja, misschien gaat HET nu beginnen? dat hoop ik niet voor joe! hoe gaat het verder met jou, veroman en ' de babyschrik ' ? nog goed gesproken erover? @gabbel: pukkels? is dat nu een goed of slecht teken? @giegje: nee joh, krampen week vooor nod is not nod! is innestel? @cin: hoest met joe nu? @remmie: hoe is t daar? stil maar heppie? @bow: haaiiiiiiiii! nog veel reacties gehad op uitnodiging 4 okt? @jd: onder steen? ik heb steen in zussen gereserveerd voor wie ze nodig heeft hoor! @tisch: heh babe, ei gedekt? theorie opnieuw aangevraagd? aan het opwarmen voor morgen? we kunnen de salsa doen op de gracht: mooi weer! 8) @elke: beetje goed geslapen? druk vandaag? knuff! @milla: ei besprongen? dat is als je toevallig rond je eisprong sex hebt, zal ik nog even uitleggen. sorry dat we soms zo vaktechnisch praten; jij zit nogmaar in de eerste ronde natuurlijk! @zuurtje: fijn dagje met vrij mannetje! @ppver: hoest daar? man niet gesnurkt? en zenuwen voor morgen? @lau: heb je al vervoer? ik begreep dat jean niet mee kan? @buikbanden: lief, die zwitsal! ben denk ik eens met giegadvies. maar als je echt een giga mega 35 weken buik hebt, staat ie altijd wel leuk denk ik? *iiiii* ik wil ook krijs! @natjes: hoest met kattepoes eigenlijk? @jean: boeh, stolsels... echt rustig aan doen hoor! en een dikke knuf.. ik snap rustigaan+werken niet geheel, maar misschien dat een zittende kantoorbaan wel kan? op mijn werk is rustigaan+werken hezelfde als dag.nacht en zwart/wit pas maar goed op! @nai: hai! geef jij knuffels en sterkte door aan jean van ons? en hoest verder? trouwens, was jij dat niet met die man die al een trouwring, maar nog geen verzoek, heeft? @milkje: hoe gaat ie? spannend morg he! heb je niet toevallig toch een wedstrijd? wat gaat de tijd toch snel, eerst was t nog 2 maanden, nu nog 1 dag.. @rest: wek, sorry ik weet even niet meer met warrelhoofd. ik ga even thee-jen en beetje huisvrouwen. @gieg en elke: 1130 verzamelen ici? GILLLLLLLLLLLLLL!
Hahaha dat is dan een deal! Kun je me nog mooi even helpen de boel aan kant te maken want nu ben ik daar veel te zenuwachtig voor natuurlijk
jaah ik ben degene waarvan de man zijn trouwring al heeft maar geen aanzoek Mannetje doet ook pas aanzoek na de baby .....
haha.. gaan we daarna dan nog wel ffies weer terug naar mijn huisie, kunnen we daar ook nog ff poetsen.. en gaan we dan naar utrecht Jemig.. 8.00.. dan hoop ik toch nog echt op 1 oor te liggen.. (hoewel, wrs ben ik er dan uit voor een sanitaire stop en slaap ik dan weer verder.. maargoed, dat geheel terzijde..) @ lim en kling: hahaha...
hahaha ik zat net te googlen op meeting point cs utrecht Kijk waar ik uitkwam:: http://gallery.zweijtzer.nl/v/Vanalles/ ... 1.jpg.html