hmm, dat is ook zo... vind de beurs wel leuk, kleine meid is nu 1.5 half, maar meeste weet ik nu wel. Is denk ik wel leukerder als je zwanger betn of net weer een kleintje hebt.
ik zag wel een aantal hele leuke knuffels... Hubbie en ik hebben alle twee een knuffel afwijking... dus dat wordt een kamer vol knuffels..
jij bent vlug JD hier nog een knuffel gek hahaha heb al twee vuilzakken vol knuffels die staan te wachten me SMART naiobi? hahah ben eerder ERUG Blond stond vanmorgen bij de supermarkt te wachten die natuurlijk recht tegenover een babykleding winkel is...oww oww oww..maar goed dat tie nog dicht was die winkel hahahahaha
die dingen zijn zo lastig... wahhaha heb net heel snibbig gedaan tegen een mevrouw van reclame telefoon... ik heb er zo'n hekel aan... grom grom grom
als ik zw mag zijn denk ik dat ik veel op deze site te vinden ben ( en mijn portomonee ook trouwens hahah) www.disneybaby.nl oowww ja dan ben je idd vlug ff heen en weer naar de winkels....hihi dacht die is lekker de stad in
HAHAHA wij willen ook graag een pooh kamer de vader van mijn vriendin gaat ook nog een hobbelpaard maken voor ons van pooh als ik zwanger ben
ik wou het helemaal niet, maar hubbie wil het graag dus nu hebben we een compromis... een tijger kamer of een piglet kamer