Juud..heb ze gister in huis gehad dus vandaag eerste keer dat ik zwitsal draag ..heb gewoon verkeerde kleding erbij aangedaan...morgen doe ik voetjes/handjes aan en dan andere combie kijken of dat wel staat moet er gewoon nog beetje inkomen in dragen van die dingen denk ik ja was heel lief idd...wij wilde graag in marbella trouwen omdat daar onze "relatie" begonnen is...gingen heen als vrienden kwamen terug als geliefde...(veelal appartement van binnen gezien toen ) maar omdat te kunnen moest 1 van ons ingeschreven staan als inwoner van spanje en dat was dus nie dus ging dat nie door....na ja toen maar een beetje TE over the top gedaan hier in nederland
De gyn zei dat ik 10-12 dagen na de IUI ongi kan/moet/mag worden. Hoe dat precies zit weet ik niet, maar misschien heeft de hcg daar invloed op. Als het geen ongikrampen zijn, dan is het wel hoopvol...... Volgende keer sms ik de hele bus wakker
JIPPIE JUUD!...laatste loodjes gaan in nu meis ookal zo lief aanzoek small ..uumm ja daaf is nogal van de groot en uitgebreid en over the top...in alles hihi als gaab niet nog met smoesje komt...kom ik met de grabbeltaxi Hihi Fem....je lacht je toch rot dan als je iemand dat ziet opblazen bij je pomp als je aan ut werk bent Hooooiii natjes
Tsja, de man had mij overrompeld dat ie meteen vanuit Alphen a/d Rijn in auto stapte met zijn vrouw, dat ik dacht, nou ja, laat maar komen dan. Hij wilde hem meteen meenemen, maar ik zei dat we dan even moetsen kijken met overschrijven en zo. Hij zei dat dat ook ging buiten postkantooruren, dus ik zei: oh, nou ja, dan zien we wel straks (of zoiets zei ik dan) Ik met Grote man gebeld, dat er iemand overweg was. Hij ook meteen: maar die overschrijving dan, dus ik het uitgelegd, maar Grote man wilde dat echt niet. Dan nemen ze je auto én papieren mee en gaan ze zelf overschrijven. De vrijwaring sturen ze dan op... of niet. Nu was het niet dat ik die man niet vertrouwde, maar ik was het eens met grote man dat we beter persoonlijk naar het postkantoor konden gaan. Je weet immers maar nooit. Die mensen dus kei-kwaad, want ze waren nu voor niet 5 uur aan het rijden... Ik nog, het hoeft toch niet voor niets te zijn, ik kan de auto ook zaterdagochtend langsbrengen. Maar daar hebben ze gister dus vanaf gezien... @Vero"hoest nu met je vriendin? Bloedingen, tsja, helaas weet ik er alles van, maar beebje zit er nog. Had ook weeënkrampen zelfs, dus... Hoop [-o< hoop
Ha ha, is goed, ben altijd in voor goede dingen, dus ook vriendinnen bij staan als ze het nodig hebben Tja gyn zal het wel weten dan... door de pregnyl misschien... @ Debs, o o, zo'n grote bruiloft vast wel als je der 2 jaar voor hebt gespaard ha ha, soms misschein beetje te, maar voor een aanzoek precies goed @ Natjes, even uitrusten voor morgen
@Female en Nikita: wauw! Goed zeg! Wat zijn we toch trots op haar. @Small: zullen we samen lopen, met Plien ook?
Juud: gefeliciteerd met verlof! Je verdient het om nu eindelijk een beetje tot rust te kunnen komen, en morgen met de meiden lijkt me een goed en leuk begin van een fijn verlof! Aanzoek? Ramon heeft mij op de eerste dag dat we écht samen waren (waren daarvoor heel close maar geen setje) gevraagd of ik met hem wilde trouwen. Niet als aanzoek, maar echt als vraag of ik dat zou willen. Ik heb toen gezegd: "ja maar niet nu" en dat was precies wat hij wilde horen. We wéten van elkaar dat we het ooit wel een keer gaan doen en hebben er geen haast mee... Hij gaat mij nog eens écht vragen Juud: hoe bedoel je overeenkomst? Heb je moeten onderhandelen?