sorry, moet het even zeggen: MIJN GOD! wat een geld hadden jullie de konongin uitgenodigd (sorry, grapje) onze bruiloft kostte tussen 3.000-5.000....
Grote man niet zo'n trouwer. Hij zag om zich heen dat de mensen die trouwden ineens niet meer aan de relatie werkten, want de buit was toch binnen... Ik heb dus wel even wat overtuiging moeten gebruiken, maar in het zelfde gesprek is het meteen beklonken. Toen was aanzoek natuurlijk niet meer echt nodig...
solly uum nou nie zo heel gek hoor.....in kort hummer auto, iedereen van overdag bleef overnachten in het hotel + ontbijten ( 75 man) amiricaanse witte rozen bij ieder bord sávonds en sóchtends ik heb nr voor daaf ingezongen in studio met Richard Hekkert. band van rene froger was onze band...om 12.00 uur nog optreden van Richard Hekkert overdag hadden we gochelman...s'avonds het blauw theater. heliumballonnen met fotocamera's eraan. 5 daagse huwelijksreis in all inclusive spa resort in Kreta. en nog meer kleine dingen die in de papieren liepen natuurlijk.
Onze huwelijksreis werd een verzekeringskwestie. De huwelijksreis is dus een retourtje Schiphol geworden :x
Wij gewoon in nette kleren naar gemeentehuis, JA zeggen na leuke persoonlijke plechtigheid en daarna met 18 man gegeten. Aansluitend feestje met 35 man totaal. Muziek-CD's zelf samengesteld en heerlijk gedanst! Skireisje met zijn tweetjes daarna.
@debs: ik proest hier zo mijn earl grey thee uit! grote griebels, weet je wel hoeveel pampers je daarvoor kan kopen! zou bijna denken dat je bij ons op kasteel bent getrouwd! maareh, wie is heckert? maar- als jullie goed gespaard hebben en dan zon knalfeest kunnen geven is dat helemaal gaaf toch! ben benieuwd naar de footoos!
ik kan nog steeds zeggen...het is all het geld dubbel en dwars waard geweest...ookal is het echt heeeeel erg veel geld geweest...
holy crap! Lees ik een nulletje teveel ofzo? En SPAAR jij dat in 2 jaar? Dat verdienen wij niet eens in 3 jaar!
oh neeeejjj dat is sneu zeg! Ik wil er meer over weten, maar ga nu naar m'n meisje! Lees vanavond wel weer bij. Dikke kus voor jou nog gieg...vond het fijn dat je er was!
He gadver, ZWP loopt elke keer vast hier... word er simpel van... Maar ik lees al wel dat ik niet de enige ben met een fashion dilemma... hihi... Zet net op MMM te mopperen...
Gieg..retourtje schiphol ...sjips zeg weet je wat het is meiden....wat het ook gekost heeft veel of weining...als het voor jullie zelf maar een waanzinnige dag is geweest..dat is het aller belangrijkste mijn eerste huwelijk was ook geweldig en koste me maar 1500 euro...dus zo kan het ook...maar heb nu eenmaal een man getroffen die een beetje exstertje is en graag van groot en over done houd...(als financien dat toelaten)