Hoi Kwebbels, @lautje mooie buikfoto. @female proficiat met dat Nikita niet aan de monitor zit. @juud jammer dat je je smart niet heb kunne verkopen. geniet van je welverdiende verlof. @veronika sterkte met je vriendin. @jeanine jammer dat je niet mee kan morgen. ik wens je heel veel sterkte. @debs mooi hoor die buikband. super goed nieuws over je werk. leuk om te lezen je aanzoek. Ik neem morgen een plattegrond mee van utrecht.. Wel zo handig voor als we verkeerd lopen. Manlief had gister middeltje gekocht tegen snurken.. helaas werkte het nog niet super goed.. Gisteravond vertrouwde ik me lichaam totaal niet.. Ging er van uit dat als ongi over zou zijn me lichaam geen kwaaltjes meer had... Dus wel.. Ik had gelukkig nog een zwangerschapstest en voor de zekerheid toch maar getest. Ennn ik teste NIET zwanger.. Daarbij was me lichaam weer vanmorgen klachtjes vrij.. Baal wel me lichaam... Met de meeting ben ik dus totaal niet preg.. Verder begin ik toch wel kriebels te krijgen voor morgen... Heb idee dat ik tegen val in RL. Waarschijnlijk zal dit toch me onzekerheid zijn. @ de rest *knuf*
shopse Lau!....shop voor mij dan ook ff voor plate bruine laarzen met puntje nou ja de helft....das overdreven.....in iedergeval voor ons zoveel goedkoper dat het het waad was hem in te huren. samen cd opnemen was ik 1250 voor kwijt en hij is 2 uur geweest te zingen ( zou maar uur komen) en betaalde daar 3750 voor.
@ mil: na, als je het geld (ervoor over) hebt gewoon doen hoor. hier hardgewerkt/gespaard geld in huis zitten, zal ook niet iedereen snappen wellicht. so, en nu gaak huisvrouwen. moet elke en gieg wel ontvangen in spik&span schooltje natuurlijk!
of zeggen: had je niet wat nieuwers aan kunnen trekken? o got nu word ik echt melig (zenuwen?) *gilt weg*
*grijpt burorand weer vast en trekt zich weer op van de vloer* debs.. volgende keer als je zoiets roept he... waarschuw me dan eerst van te voren! Toen ik trouwde voor 1e keer: Had een Mitsubishi Pajero V8 longbody ( een mega jeep) Overal bloemstukken van arturiums en rozen Een roomwitte trouwjurk, exmannetje een smoking Een fotosessie in kasteel Limburgs buffet voor directe fam en genodigden ( zon 20 man) Daarna stadhuis Toen aansnijden bruidstaart met zelfde groep als buffet, met broodjes en soep 's avonds 3 uur durende receptie met live pianiste en luxe hapjes alles bij elkaar heeft ons toen 5000 gulden gekost Mill: we gaan morgen lekker busrellen.. samen met zuurtje en pippa
Wat bedoel je ppver? Dat van het niet-preggie zijn? Da's inderdaad wel naar, maar had er zelf nog niet op gereageerd omdat ik druk was op werk-outlook. Daarnaast verbaasde het me wel dat je zo over je lichaam twijfelde, omdat je al op dag 9 van je cyclus zit. Maar goed, ik wil je wel een dikke knuff geven hoor meid Enne, niet te onzeker over morgen hoor.