klink super romantische lims Sorry ppver vreselijk iritant die pre-klachten he die zo op zw klachten lijken. en iedereen is zenuwachtig en denkt dat tie zal tegenvallen in RL maar we vinden je hier ook heel lief dus in het eggie ben je waarschijnlijk nog veel liever
@ Ppver, ojee dacht dat ik wel op je had gereageerd.... Of alleen over stukje dat je misschien zou tegen vallen. wel slim dat je kaart meeneemt Had allen stukje van station naar Zussen uitgeprint. Jammer dat antisnurk niet werkt.
vind dat met die balonnen trouwens wel leuk.. Zit nog steeds te denken hoe wij het gaan aanpakken dit keer.. Als buthut idd helemaal rond is.. dan sjeesen we eerst ff naar stadhuis om boel rond te maken voordat beebje komt.. en als beebje er is.. dan wil ik voor kerk, en dan met heel klein gezelschap.. denk alleen mannetjes fam en de mijne.. en dan lekker eten ergens.
klein en intiem dus lims....lijkt me ook wel fijn hoor....heeft ook wel iets romantisch vind ik. geef toch niet ppver...als morgen dan de spanning maar van je schouders valt en je het naar je zin hebt meis
nou mijn ogen vallen bijna dicht van het lezen.. maar... @debs. gefeliciteerd met je contract dat is fijn! @juud.. YAY VERLOF @iedereen de zegt dat ik meer rust moet omdat ik te druk ben. helemaal gelijk in. uitdaging op werk komt op verkeerde tijdstip.. want 'stress' / 'spanning'is ook drukte. rare diensten is helaas iets dat vandaag werd besproken.. ik moet even per dienst gaan kijken wat collega's voor mij kunnen betekenen. @overleg staat mij niet goed.. nee idd.. maar helaas ben ik de gelukkige die maandag ochtend werkt en het uitdaging aan moet gaan.. gelukig vandaag afspraken gemaakt waar ik wel tevreden mee ben. het benauwde gevoel van vanochtend is wel gezakt. @meeting.. morgen al? jeetje. wat snel zeg. @bow/rem.. uhmm.. hoe wat wanneer? @me slapen nu want ik ben op
Truste Pix! goed dat het zo bespreekbaar is op je werk meis...beetje rust zal jou en kleine meid goed doen
@ Pixie, dikkekknuf, goe dop jezelf letten hoor meisje, maak me beetje zorgen. je komt zo druk over (niet zelf druk, maar alles er om heen, vooral werk) Gelukkig is benauwde gevoel weg gezakt
Bedoelde vooral dat het punthoofd je niet staat Slaap ze! Telefoontje gepleegd. Nu nog efe wachten op paar e-mails en dan heb ik écht verlof... : 8)
Lekker Juudje, Ik ga hier laatste dingetjes doen dan naar Fysio en dan meisje ophalen en daarna bij schoonpapa eten doei doei misschien tot vanavond en zeker tot morgen