Nou vooral s'nacht dan ken ik echt planken en dan is het ook maar goed ook dat me auto niet harder ken dan 180 :sick: ik ga weer ff verder hier in huis (wat ik eigenlijk de hele dag al aan het doen ben) als ik jullie niet meer spreek.. TOT MORGEN!
Lieve Ppver....das het top 10 smoesje om morgen niet te komen van Tisch denk als Tischman het in z'n hoofd zou halen nu een week zonder haar op vakantie te gaan dat er oorlog daar in huis zou zijn.....ze ziet hem nu al zo weinig laat staan een hele week op vakantie zonder haar.....dan was ut wel vakantie met haar geworden om beebjes te maken bv ben je toch een skatje he
Doooeeeeiii Gabester! tot morgen meis! p.s hebbie mijn nr in boy z'n tel gezet mocht je het nie kunnen vinden dan kun je bellen!
hahaa ik was er nog ik heb jou nummer en die van lautje ook nog op papier gezet, want ik douw morgen mij kaartje in zijn foon haha maar dan zou je zien dat mijn nummers op me foon staan en niet op me kaartje (is me namelijk al eens eerder gebeurd ) ik ga nu echt knuffels lieve meisjes
Sh*t die Debs heeft me door ahum hahaha jij bent echt goed! Ik ben op werk dus kan niet reageren. Laters wel doei
@tisch: @ppver: @rest: iiiii over 24 uur zitten we al 2 uur en 17 minuten te kwekken! ik zal nu connai bellen: 19 eters (of stiekem 20? juud?) en eh...... hoeveel daarvan zwanger? 10? joehoe!
meisjes! ik heb op mmmmmmm nog laatste meel van connai neergehuppeld. debs pix small nai natjes juud lau vero rem bow elke cin kling milk tisch gabbel jd ppv giegje *wie ik vergeet krijgt morgen een drankje van me!*
DEAL! voordeeel: baileys bij de koffie kost 1e! en aangezien er wel 15 niet drinken..... 15dubbel.... neem je roomkleurige curver maar mee ik was trouwens gister in de blokker, en toen zag ik een aanbieding voor gekleurde curvers. 1x raden aan wie ik dacht
steken we hem toch ff aan is de alcohol eruit en heb jij baileys zonder alcohol en ben je er gezellie ook bij hai natjes
Haha.... een roomkleurige curver... Ow... heb pakje parmaham open getrokken. Stom zo vlak voor het eten want daar kan ik dus echt niet afblijven..!