ooooo heerlijk! ik vreet die plakjes ook altijd direkt vanuit pakje op! @lims: we doen baileys wel direkt in curver! je mag er alleen aan ruiken!
dammnnn debs! haha cool! bruiloft..72.000! WOowwww Wel heel cool, wat moet dat een sprookje geweest zijn! (zo zag je er op de foto's trouwens ook uit die ik gezien heb! Neem je morgen trouwalbum mee? ) Hier kostte bruiloft 10.000 euries.. Voor morgen heb ik nrg en nai bij me in de auto! whoeehoeeeee ben benieuwd! Vind het wel retespannend! Wat is eigenlijk het program? Heb mmm niet bijgehouden. Wat gaan we doen en hoe is afgesproken hoe we met kosten doen? Alles optellen delen door zoveel personen oid? (of zit ik nou te mutsen, heb er altijd zo'n hekel aan om dat op moment suprême te bespreken.. *grinnik*)
natjes. kling heeft mailtje gestuurd over vraag van betaling we gaan in ieder geval om 14.00 ontmoeten bij z
@Natjes voor mij hoef je niet bang te zijn hoor ik kijk altijd de kat uit de boom.. maar als ik het een beetje vertrouw kan ik nogal kwebbelen
natjes! zie mmm voor hoe laat waar (moeten we dat wel hier opschrijven? straks hele forum daar? ) qua betalen: aangezien wellicht niet iedereen hetzelfde budget en hetzelfde eet/drink/bestelgedrag heeft, stelde ik voor te zorgen voor genoeg contanten zodat we de rekening gewoon pp kunnen betalen. op mn vraag of apart PINNEN mogelijk is heb ik geen antwoord gekregen, maar ik weet (uit ervaring) dat men daar niet echt (lees echt niet) blij mee is in zon grote groep. ik vind het geen punt om meer dan mijn verbruik te betalen (word ook altijd kriegel van gedoe om geld) maar ik zou ook niet willen dat iemand anders bv mijn (en cins! ;D) ' protestwijn' moeten betalen! @nai: ik denk iedereen wel beetje rustiger in begin! zelfs ik (bij date met elke was ik ietsje rustiger dan elke, maar dat kan ook iets zeggen over elke natuulijk ) *iiii leuk leuk leuk!* @giegje: shopze! zie je morgen; kan niet meer missen want mn ka staat precies voor ons huis. wie wil, kan effe de stad in, ik zou zeggen gewoon lekker go with the flow! en dan natuurlijk de discoooo in!
Volgens mij was het allang bekend dat lim niet komt. Dit omdat ze er geen behoefte aan heeft.. Tenminste dit zijn lims woorden.
ja, dat is nieuw nou, dan blijf ik wel tuus en ga me amuseren met milla... eens kijken... milla en ik kunnen natuurlijk wat spannende roddels over jullie hier op forum planten.. dan hebben jullie wat te lezen bij terugkomst
De voorpret is al leuk En dan eens kijken of de dames het kunnen waarderen als ze van alles te lezen krijgen hehehe
oke dus ons behoefte jou te ontmoeten is groter. moet zeggen dat ik het zeer knap vind dat je je niet laat beinvloeden hehehe
Blijkbaar... vraag me af wrom der uberhaupt behoefte is om mij te ontmoeten haha... zo aardig ben ik nl niet ben een combinatie van eh... ma flodder, met de bekaktheid van beatrix, het grof gebekte van gordon ramsey, het platvloerse van ff denken, eh.. kan geen naam bedenken hehehe, dan eh... heb ik de grijsheid van een muisje die al 10 dagen dood in een valletje ligt.. dus neu... jullie missen nix