ik denk heel positief over mezelf misschien moet jij eens proberen de dingen die ik uitbrul met korreltje zout te nemen
wel neeeeeeee bowen er loopt er vast nog 1 rond.. ben er heilig van overtuigd dat er ergens op de wereld een tijdtweeling rondhupt..
iiiiii werkelijk waar! ik ben gestopt met tellen toen ik bij 19 was; heb ik er dan iemand teveel op staan nu? sorryyyy! jij krijgt echt een glitterdrankje van me morgen!
dat wisten we tog al eigenlijk he? maarreh, als jij dan zo posi over jezelf denkt, maar ons nie wilt ontmoeten, denk je dan nega over ons? *bereidt zich voor op bijdehandte overrule*
grote griebels! nu benk weer de weg kwijt (tomtom) dus, we zijn met 20, maar met eten met 18. nou, juud had t wel over een blaadje sla cq voorgerecht, dus ik laat t wel even op 19 staan...
Ik nega denken over jullie? Egt nie... hoewel.. denk peins.. eh... *schrapt Klingels naam uit rijtje van doopnamen*
nou ja zeg! ik, preutse ouwe taart die toevallig een handdoek gebruikte met daarop wat achtergebleven zaadcellen van mannetje en zo zwanger raakte wordt slettebak genoemd? en dat door iemand die het breezersletten heeft uitgevonden? jij jij jij jij jij schatje
ik dacht even buiten mijn eigen humor, maar ergens tussen die van lim en pepever in! dat snap joe toch wel met joe pixhumor!