sal ik het morgen even uitleggen? dan neem ik je wel even apart in een hoekje (nee debs, niet op die manier op de trap!)
plof ff op bank bij mannetje genieten van de rust misschien tot straks.. mocht ik mensen niet meer spreken.. veel plezier morgen!
als je het belangerijke vindje dan wel.. amuseer me.. ik dacht wel even namelijk achterafje... oeps... ben ik nu niet handig geweest met mijn humor?
tafel 1: alcoholvrij@extra buikruimte plus curvers: nrg debs pix small nai natjes juud lau vero rem bow tafel 2: breezers, carpaccio en rauw vlees: elke cin kling milk tisch gabbel jd ppv giegje tafel 3: in gedachten altijd bij ons: lim mil zuurtje pip alice fem jean leo yin enz
Lim ik kan me niet voorstellen dat je maar 1.48 m bent. En die grote mond op je avatar helpt ook niet echt mee.
heh huh nu snap ik je niet meer! humor is altijd handig, en de jouwe helemaal! maareh, ondersteboven op de trap hangen (do the debs) is niet zo handig met baby on in belly he?
meeltje aan connai gestuurd. maar als we gewoon zorgen dat we allemaal contant centjes paraat hebben komt t wel goed! of zullen we t op de rekening van CB/matcare/pampers/zwangerschapspagina doen? die sponsorren we toch rijkelijk dacht ik so!
oohhh tafel 2: jullie gaan niet massaal aan de carpaccio hoor! oohh dat kan ik echt NIET AAN! Dan ga ik kwijlen...
goeie! ik kan op gsm wel ZP checken, maar antwoorden snap ik nie. maar we zullen op een of andere manier wel even de groeten komen doen hoor! @pix: ik ga vanaaf klingman versieren, en dan morgen ondersteboven aan de trap hangen in de connai. daar trappen zat voor alle nognietzwangeren! do the debs!
@kling: ik snap! ok! Komt goed. Moet morgnochtend toch nog eerst tank volpompen en ook nog ff pinnen in het centrum.. Whiiiiii echt cool ben echt superbenieuwd!
ik vind t stom van mezelf! maargoed! dement zal ik altijd blijven, zwanger of niet. @natjes: je mag wel even ruiken aan de mijne vlees: graag bloody as hell! t wordt morgen gewoon zonnig en 15 graden girls!