kling ik zit net te denken... Je kan ook de goudenkooi manier doen.. die van nadia en dennis.. Whahaha kiek maar ff op youtube als je niet weet wat ik bedoel..
uh uh uh eersssstt.t..t ee....en.. zo...ontje..... en. uh uh uh....da....n....ee.n..uh.do..chte..rtje... uh uh
als ik naar de beebs van wie ik het gsm nummer een sms stuur, piepen de gsms van elke, bow en cin maar iemand anders heeft wel 1 van jullie nummers he? en anders gewoon via gsm internetten, debs en gaab kunnen dat sowieso dacht ik @natjes: goudenkooimanier? iiiii wasda? ga even checken!
Zo, heb nog ff een cool rokje gescored bij de Prenatal Natjes, check ff op mmm, Bowen had een goedkope parkeer optie
Dat is de gouden kooi manier kling. Ga ik ook maar proberen vanaaf. Ze zeggen toch dat woorden krachtig zijn
Yep, Had een bon thuis gestuurd gekregen voor 10 euro korting, en was een jurkje aan t passen, en toen had hubbie in t aanbiedingenrek voor 20 euro dat rokje gevonden Dus doe t morgen lekker aan ja
Hoi meisjes, Het is hier een behoorlijk heftig weekje geweest en ik zat niet zo lekker in mijn velletje. Veel aan mijn hoofd....overlijden + begrafenis (vandaag) van goede vriend's vader, mannetje gisteren jarig. Ik merk dat ik op het moment wegens laagvliegende hormonen niet zoveel kan hebben. Gelukkig trok mijn hoofdpijn vanmiddag na de begrafenis grotendeels op en zie ik de boel weer redelijk helder. Ik ben woensdag nog naar de vk geweest en alles was goed....meisjes hartje klonk als een klokje! Dus dat was wel heel fijn de afgelopen week. Ik heb ergens gelezen dat Fem's kleine meid draadloos is......GEFELICITEERD met deze mijlpaal Fem....dat moet een geweldig gevoel zijn! Verder wil ik alle Mooie Maffe Moedige Melige MeetingMeiden morgen een geweldige dag toewensen. De achterblijvers verwachten natuurlijk wel uitgebreid verslag van jullie ontmoeting he ! Have fun meiden! Kus van Pip