Dank je lieve Natjes.....die knuffel kan ik echt gebruiken. De traantjes zitten de hele week al zooo hoog...bah! Af en toe word ik niet goed van mezelf.
jaaaaa ik kan ook interneppen met me foon foon is vergelijkbaar met computer en ook nog eens met tom tom, dus dat zit wel goed
lieve pippel... boeh wat een week zeg, ik geef jou ook een hele dikke lieve knuffel en wens je veel sterkte... KNUFFFF
@pippa. van mij ook dikke dikke knuffel.. vind verschrikkelijk voor je dat je op zo'n achtbaan ben... veels te veel voor een week..
@kling: dennis liet nadia dingen roepen die hij graag wilde horen tijdens de sex: "Ja ik wil een kindje van je! Eerst een zoontje dan een dochterje" (jaja kreun kreun puf puf hijg hijg) Terwijl ze dat moet zeggen van hem neemt ie haar gewoon knetterhard.. haha
Kling dat is neuktaal voor eerst een zoontje en dan een dochtertje U dient de woorden tijdens het vrijen luid en duidelijk uit te spreken in hetzelfde tempo als de stootjes van de man!
Ja maar hoe vonden jullie huub en clair met konijntje wiebelen. Ik kwam niet meer bij. Zo heb je toch geen sex eeeeh.
Dank jullie wel voor jullie lieve knuffels meiden.....ik heb goede hoop voor een fijne volgende week! Afgelopen week was hopelijk maar een tijdelijke inzinking...lang leve de hormoontjes....not!