poes had trouwens net te gulzig gegeten.. kotste ze alles weer uit. Voor het eerst sinds... afgelopen woensdag.. zit wel iets verbetering. Deze kotssessie was alleen beetje jammer weer..
Klingel weet ondertussen wat voor humor ik heb. En dat het soms een beetje droog kan zijn.. Natjes ik het regelmatig dat ik kost loop te ruimen van de katten.. En wie kan het weer opruimen.. Ik omdat manlief niet tegen kost kan.
ik kom morgen niet moest per se goede outfit hebben, want anders kan ik jullie niet onder ogen komen... dus hele middag geshopt en heel veel geld uitgegeven... thuis man heel boos ik zoveel geld uitgegeven... nu meetingverbod van man en rest van de week droog brood eten
@ de goudenkooisex: ennnn het niveau daalt... haha.. @ pippa: heeeeele dikke knuff! @ nummer bow: ook wel handig om IN mn foon te zetten he?! @ euh.. kwijt...
Hier ook droge humor.. kan het altijd wel waarderen..hahaha En ik kan momenteel zelf niet meer tegen dat gekots omdat ik er misselijk van wordt.. roep dus gelijk hubs erbij.. haha
G*&^%$#@#$%&*vr! Wilde Magic gaan spelen (kaartspelletje) maar was 8 min. te laat en het toernooi was al begonnen en ik kon niet meer mee doen
Haaaai meisjes! Kom maar weer even onder m'n steen uit piepen. Ik zal dat ding maar thuis laten morgen, wordt zo'n gesjouw anders... Heeft iemand een korte nieuwsflits van vandaag, verder ben ik wel bijgelezen.
Heeeeej Cin, hoe is het nou meis? Uhhh korte updateflits Nou een hoop smoesjes om niet te komen Een hoop smoesjes om wel te komen Een hoop dingen what to wear
Ook wat not to wear? Zal ik maar toegeven dat ik als een idioot aan het wassen ben (En waarschijnlijk morgenvroeg nog wel even het winkelcentrum hier induik)
Oja niet te vergeten natuurlijk Nikita is van de monitor af, 48 uur zonder dipjes dus nu bijna zonder snoertjes Debs heeft contract gekregen Lautje heeft teveel geshopt en mag morgen niet meer komen En pip heeft effe een dikke knuffel nodig na rotweek.
@Bow: blijkbaar had ik toch al meer gelezen dan ik dacht. @Female: Wat doet jullie meisje het toch goed!