En natuurlijk @ Debs gefeli met contract! Kun je lekker schoentjes blijven kopen @Pix: Dikke knuf @ jeanine: dikke knuf! @Lautje: Klim maar uit het raam!
mEIsjes, het spijt me onwijs maar ik kan morgen echt niet komen. de kat van de buren van de vader van de moeder van de oma van de achternicht van de kaasboer is jarig, en ik moet als horecatijger de drankjes en hapjes verzorgen. sorry, ik had me er onwijs op verheugd! nu ga ik snel, want ik moet nog heeeeeeeeel veel voorbereidingen treffen! liefs en veel plezier, klingel.
@ Pippa: Dikke knuff en rustig aan! @ Lautje: Tot morgen in je peperdure nieuwe outfit en ps op dat het niet kapot gaat als je uit het raam kruipt oeps ik moet nog een knoop aannaaien @ Klingel: Ik kom je wel halen, met je *piep*smoes
hmmmm, carpaccio! @zuurtje: kun je mij van 20 maart halen? FF heeft m'n ei niet gevonden en ik ook niet... Zet me maar op '? maart' 2010 ofzo...
het schijnt wel, ik heb ook niet geloerd goed! @nrg: (*&R%() dat je niet meer mee kon doen met magic.. is dat met die kaartjes met sprookjesachtige figuren erop? 100 jaar geleden ook eens gedaan, huisgenoot was er gek op/van!
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEE jij komt echt wel! ik neem een foto met handtekening van gordon mee!
Jij ook al niet grrrrrrrrrrrrrrrrr. Nee ff serieus ik heb echt teveel gegeten. Ik zit net Al Bundy op de bank. Schaam me dood.