Oef, die obers in Uttereg weten morgen niet wat ze meemaken met al die knappe glamourgirls in hun NOT beste outfits..... IK zou toch maar niet gaan als ik jullie was, of Dyanne nog snell ff inhuren
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Ik heb sin in morgen en vind het enggggggg Welterusten meisjessssss en ik ga morgen pas kijken wat ik aan doe!
so ik ook sin en senuw! ik doe gewoon iets blijs aan, ingewikkeld of niet! nu ook slapen want naast klingman begint klaptop ook te gapen (geen stekker drin) en ik ook! tot morg! SMAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
zooooooo Milla! kheb al tig roddels opgeschreven.. we kunnen morgen helemaal los! stelletje meetmiepen... sooooo 2008 dat meeten
*loopt naar de kast en bekijkt de mystery guest outfit nog eens goed. baard is precies goed, maar.. zit er nu een verlengstuk in de taille? pakt telefoon en belt andere mystery guest om nog even te ruilen. en eh, nu ik je toch nog spreek, hoe draag jij je baard? Ik doe de mijne in 2 vlechtjes. en wel of geen stropdas? jeetje... waarom zo moeilijk iets leuks te vinden, snap jij de ophef? he, en wel of geen hakken bij dit broekpak? mannen dragen eigenlijk geen hakken, maar ja, anders zijn we 2 muppets met een baard. Dat valt best op... nou ja, zien we morgen wel! o en heb je al gekeken of je curver in je hoed past? anders moeten we er misschien een chihuahua omheen bouwen... 2 mannen met een chihuahua, nee, dat valt op. Nou ja, zien we ook morgen wel dan. Waar is ook al weer die weg waar die brug altijd van open staat? oh en onze grappen ook nog even voorbereiden voor het geval ze ons door hebben. wacht, pb ppver wel even, die weet wel iets. kom ik zo even aan. neemik de chihuahua van de buren mee, voor het geval dat.*
Haha heb ik de hele samen-zenuwen-parade gemist? Ik bedenk net dat ik natuurlijk weer totaal onvoorbereid ben. Zal wel even broek en trui in tasje gooien zodat ik geen overall aan heb morgen in Zussen Kling en Gieg, ik pb jullie even met 06-nummer, hopelijk is dat okee, en ben ik te bereiken in geval van "nood". Ik vertrek rond 14 u uit Amsterdam dus ben wel wat fashionably late.... Mag ik misschien van jullie ook een 06 hebben? Voor als ik het niet kan vinden ofzo Dag lieve meisjes, tot morgen! En dag thuisblijvers, tot hier dan maar weer,
milla.. ik heb baard weer afgedaan.. een Burka leek me beter... valt buik ook niet op... of misschien baard ophouden zodat als ze door burka heen gluren er nix te zien is behalve haar?
*verwisselt snel tisch-tena-lady en hinnikt verder* doe vooral of ik er niet ben darlings, ik zal jullie morgen ook negeren! proest!
wel handig voor je curver, zo'n burka kun je kotsen en geen mens die het ziet. dat je daar niet eerder op gekomen bent!
zal je zien dat morgen van de 150 burka's in nederland, de helft in utrecht rondloopt... ben benieuwd hoeveel klachten er binnen stromen bji politie van ongewenste intimiteiten *vrouwen in burka aangerand door stelletje hysterische dikbuiken*
@vero: joe hebt pb! @mil: haal jij je grapjes nu bij ppver? dan moet ik haar complimenteren met je lachen schrijfsel van zojuist! maareh, met burka komen jullie wel? jaaaaaaah! *reserveert 1 3gangenmandarijnenmenu en 1 millaweetnietwatjelekkervindtmaargokthaismenu*
*hmmmmmmmm haalt knuppel uit schuur, past mooi op rug onder burka, hoornet van mogelijk hysterisch zwangere vrouwen met groupies die gevaarlijk kunnen zijn. Leuk lim, die walkie talkie, goed idee! hoeven we niet de hele tijd naast elkaar te lopen. slimmmmmmmmmmm *
als je wil roddelen moet je morgen naar de meeting komen... daar leest tenminste niet iedereen mee als je wat wil smiespelen! *doet oordopjes in en probeert grijns strak te trekken*