daarom klaagt millaman, ik wist dat er iets was, lag op het puntje van m'n tong, mar kon de vinger er niet op leggen
aldoende leer je milla voor je het weet verander jij ook in een klussende eizoekende breezerslet net als klingel, die er niet meer aan denkt druppels op te vangen met het haar op der tanden, omdat dat niet gunstig is voor de vruchtbare zaadcellen
dus terwijl jij bijna wilde komen, had je al een kwakje in je baard> tsk, lekker ego van die vent van je seg!
getverdemme! sit het nu in je baard, heb je het op je tong, of deed je het met de vingers! gij promiscue wicht! bah!
ik heb de leeftijd inmiddels dat ik niets anders kan worden dan een advokaatsletje of jeneversnolletje
pijpbeurt alleen als je het NIET opvangt in je overtollige baardgroei... of je baard moet zo lang zijn dat het via de baardharen naar de plaats van bestemming kan druipen
dit spontaan gedachteloos mojito-sletje roll gaat afsluiten, baard uit knoop halen, geleende burka even luchten, chihuahua even naar buurman terug brengen, knuppel oppoetsen, reserve curver zoeken voor het geval de andere vol is, webcam even uittesten en dan echt naar bed, moet morgen fit zijn he...! veel plezier morgen lieve busmeisjes! toch morgen limmelpimmel, 10 uur bij mij
Euh......Klingel..........het moet er vanaf de andere kant in Of heb je een eisprong in je keel bij je amandelen