goedemorgen! ik kan helaas niet komen want er zit geen benzine meer in de auto en ik weet niet hoe ik moet tanken. Jammer maar volgende keer beter. Ei is terecht!
jeeeeejjjjj gefeli met ei! en jammer dat je niet kan komen! maar dan zie ik je vanmiddag wel hier op zp en mmmmmmmm want ik heb zonet werkelijk waar mijn tomtom terug gevonden terwijl ik er niet eens naar zocht en beschouw dit als een slecht teken.
morgen.. ik kann iet komen omdat er geen wc papier was in huis en ik moest snachts aantal keer heel nodig schijten en deed de licht weereens niet aan en heb ernaast gescheten en moet nu de hele wc, muren, plafon gaan vervangen maar heb niks in huis dus moet dat eerst gaan kopen. ga dus genoodzaakt verbouwen vandaag. en natuurlijk ik zit er ook onder
Nou als er dan toch niemand gaat dan heeft het voor mij ook geen zin om te komen, ik wou wel graag maar ja....
alle begrip voor pix! nrg, cin, ik en dus gieg en elke komen ook niet. en volgens mij is gordon R vanmiddag op tv dus tisch zal er ook wel niet zijn...
ach bow, die meetings, die sijn ook soooooooooo 2007... maar als je er toch zo van houdt ga je toch gewoon mee met jd naar de conferentie?
Jeeej ja als jullie nou wat eerder hadden gezegd dat je niet ging. Had ik dat kunnen doen ja! Hi Tisch
precies! ze wonen er ook vlakbij, dus dat is opzich geen shocking nieuws! maar, de komen vast niet in zussen/de connai. (hoewel, daar was ik laatste x wel met mams) @alle zwangeren: cover me! ik ga achter de buiken lopen! @cin: heb je nog wat moois geshopt vanmorg? met je ei?
Ik heb gehoord dat er nog wat burka's zich aansluiten bij ons vandaag dus misschien kun je daar dan onder springen. Wel even oppassen voor die curver!
PROEST! ik durf niet in de buurt te komen van die burka's want er hangen kwakjes in! trouwens, ik heb net mijn hysterische jurk vervangen door een ietwat rustigere outfit. dit omdat ik de zwangeren niet nog misselijker wil maken met de kleurexplosie!
female, wat goed dat nikita van de monitor af is! gieg, blij dat koliekpijn weer weg is vero, hoe is het met de misselijkheid? milla, hoe is het met de ogen en oren? debs, hoe gaat het met daaf? gelukkig is alles goed met contract nu! waaaaat een dure bruiloft zeg, hoop wel dat ie dan helemaal was zoals je wilde small, ik kom toch ook met de trein. ik kom ook rond 13.30 aan. jeanine, balen dat je niet kunt komen, zeker om de reden... hopelijk gaat alles goed en blijft je kleine lekker zitten waar ie zit! limms, jeetje, kan me voorstellen dat je niet komt, met al die redenen Alhoewel die laatste reden om wel te komen, ook wel erg goed is *grinnik* klingel klingman ten huwelijk vragen *stoer* Juud, gefeli met verlof! ik ga ook lopen vanaf het station, zeker met dit weer! pixie, hoe was overleg? Helaas nog steeds niet bijgelezen, maar ga nog even gezellig doen met milkman, hij moet over uurtje weg. Ga zo verder met bijlezen en reageren (haha, gewoon lijstje maken en straks LIVE vragen).