Goedemorgen meisjes! Wat hoor ik nu?! Komt er helemaal niemand meer vanmiddag? Nouja zeg.... Bow, zullen we dan maar gewoon gaan shoppen? En burka's attacken!? X
Meiden, ik ga aan de slag om van deze... (euh, nouja dan maar gewoon deze creatie 8-[ ...) iets representatiefs te maken TOT STRAKS! \/ \/ Dikke smakkert!
Ha smoezenverzinsters! Heel veel plezier vandaag bij jullie spannende maar ook heel gezellige meeting! Have fun!
@Cin om 1 uur kwart over 1 als alles meezit. We wachten gewoon op jou daar oke?! Wel zelfde P+R kiezen dan he, anders wachten we zo lang Ik heb er ook sin in! \/ En tot straksssss nu nog effe tanken en paar boodschapjes doen denk ik. Maar eerst haar in de plooi! Tnx Leonie
Bad hairday hier ook.... Grrrrr, gelukkig prachtig weer hier in Zuiden, dus of het in Utrecht nu slecht is of niet: ik heb zomer-zwschapsbroek aan van eerste x! Ga nu proberen nog iets van dit hoofd te maken en dan stap ik zoetjes aan in auto. Siem nu bij opa+oma, grote man haalt bedje Siem, morgen bedje opzetten en Siem eerste keer daar laten slapen..... Maar goed, eerst meeting!
net gedouchd. maar ik waarschuw jullie allemaal wel.. dat als ik naar sweat stink is het gewoon weer de zenuwen die hoog lopen weer hahahahah
Nou rokje blijft in de kast want de glitterbuikband past er niet bij, en de laarzen ook niet. Ga er nog een keer leuke schoentjes bij uitzoeken. Wel spannend hoor, over een uurtje ga ik weg....!
Had vanmorgen het gevoel dat bevalling begon... Gelukkig nu alles weer rustig, maar schrok me een ongeluk. Kom net van het toilet. Was leuke oefen-bevalling ... Nu buikje weer rustig....
Dames, het weer ziet er goed uit dus kom gerust in een lente-outfit! Droog, zonnetje schijnt en weinig wind! Ik ga douchen en mijn haar 3 x wassen in de hoop mijn bad-hairday weg te wassen!