nee he, ik wilde ook m;n winterjas aandoen... ga het zo nog even uittesten, zonnetje is hier nu we. Doe rustig aan pixie!
sooooooooo ik zeg: TERRASJE! en ik seg ook: juud, niet live bevallen hoor! wij zullen allemaal goed op je passen, op iedereen trouwens. ik wacht hier op elkebeeb en giegjebeeb, *ii* minimeeting en dan GIL gaat het gebeuren! SMAK voor de laatste x anoniem GIL!
nog even klein filosoofje van klingel: ... eigenlijk is charlotte onze allerallereerste busbeeb.... maar dat wisten we toen nog nie.. vandaag een jaar gelee moesten elke en klaasman haar begraven. ik wil haar eigenlijk wel even een heel extra dikke lieve glitterende hoop-en-moed-gevende het wordt weer lente en de mooie tijden in gezondheid en geluk en beebje gaan aanbreken knuffel aan geven... so *
oeh, klingel, wat ben je toch een topper dat je daaraan denkt! Elke, dikke knuf en op naar goed nieuws voor jou!
he he, ik ben er nog! ga nu even cadeau kopen voor mijn oma en ga dan eens richting trein. Roddelse limm!
goedemiddag meiden en veel plezier *zo die zijn weg vandaag over wie gaan we beginnen met te roddelen ? *
okee.. heb jij nog wat sappige verhalen over Klingel gehoord dan zuurtje? Weet eigenlijk niet zoveel van haar.. behalve dat ze droomt van mannen met baarden waarin ze het liefst glitters en kwakjes in verstopt ziet.. ze dan hangend in trapgat neemt al roepend take meeeeee, im a breezerslet...