over uurtje pas? hmpff.. dan hoop ik dat Giegel genoeg sms tegoed heeft want ik ga der helemaal bombarderen met smsjes!
limmeke dat is exact dat wat ik gehoord heb maar moesten die glitters ook niet lichtgevend zijn of was dat nu wat anders
lichtgevend, van het allerhoogste blingblinggehalte wat er bestaat. wist je trouwens dat klingel ook heel gekke voorlichting geeeft aan dames in eerste ronde? ze roept meteen gedraag u als breezerslet, en pas na 1e pijpbeurt mag je voor echies gaan zoiets las ik gisteren
oooo heb een Char momentje! Ik krijg wat binnen... Er is iemand met de chatnaam met daarin een K... L of een I .... kingel of klingel?
oooo dit is eng! Ik krijg door dat ze de verkeerde kleding aan heeft! grijs... een rokje of jurkje met vestje gecombineerd met paars? paarse mailot en truitje of zoiets? zoooooooooo 2008
limmeke hoor jij allemaal wat je doorkrijgt want ik moet met mannetje en kids naar buiten genieten van het zonnetje, maar geen nood ik ben terug voor dat ze er weer zijn
KRIJS! sit jij een beetje via giegje mijn outfit te charren? nou, elke en gieg hebben nu ook klingman gesien dus we gaan. gaan jullie maar lekker over ons roddelen, aangesien jullie toch niets beters te doen hebben! saaie mutsjes! schijtertjes! liefjes! dikke knuffel van ons
veel plezier pix en wandel ze zuurtje ik ga nergens heen.. mannetje is kamer van jongste aan het opknappen...
giegje is onschuldig! je kan het gewoon niet hebben dat ik speciale gaves heb en dingen doorkrijg van boven
hopelijk hoeft rem of bow niet binnen te komen haha.. is hier niet opgeruimd of geboend.. dat ze dus ook de wc dus niet nodig hebben.. want nu serieus... we hebben geen wc papier.. heb het allemaal op moeten gebruiken hahaha
gewoon met vingers eruit schrapen en dan aflikken of afspoelen heb gezien dat daar ook bepaalde meetings voor zijn
*sluipt bus in, kijkt eens goed rond. soww wat hebben die en puinhoop achter gelaten zeg.. dat ga ik dus echt niet allemaal opruimen.... kruipt op de achterste lange bank met dekentje, kopje thee, aspirientje voor de koppijn, zet reserve-curvertje alvast naast zich, nog even een tukkie doen voor het feest kan beginnen!*
Meiden, heel veel plezier vandaag! Ik ben net terug van t werk... Ben benieuwd naar jullie verhalen straks!