Nou ik denk dat ze nu elk moment thuis kan komen Nai-man, want ik was met dezelfde auto en ik ben dr al
wow, gaaf hoor tisch, en kan jij dat ook zo goed inderdaad heel erg vloeiend, lijkt me nog best moeilijk. wel lekker actief!
Zouk kan ik nog niet zo heeel goed hoor. Salsa wel beter. Maar lijkt me inderdaad gaaf het ook te leren.
is inderdaad jammer dat je er niet bij kon zijn, female, maar wel fijn dat je in plaats daarvan lekker lang bij je meisje hebt kunnen doorbrengen! volgende keer ben je er gewoon ook bij, komt helemaal goed.
ik ga maar even gezellig doen thuis. slaap en droom lekker allemaal! sowieso lekkere muziek trouwens, tisch!
aaaahhhh het was reuze gezellie ik heb me prima vermaakt! sooo, nu ff douchen dan dan eventjes een klusje klaren weltrusten meisjes
nog lievere mEIsjes dan ik jullie al lief vond! wat was dat spannend, speciaal en geselli! de tijd vloog, en daarom jammer dat ik niet iedereen goed heb gesproken.. maar- weldra weer, met allemaal (minimaal) 1 beeb! heel leuk en goed op de gezichtjes achter de lettertjes te zien; het geeft een extra dimensie! @mil, ik heb ook aan joe gedacht, en durf te stellen dat je het heel leuk had gevonden *beterschap* misschien andere x? @lim, zuurtje, alice, pip, female, jean, enz: zie milla.. knuffff! we missed you! enne.. ik heb niet gezegd wat ik ging doen vandaag aan vrienden-fam.... zolang beebmaak nog geheim is niet.. alleen klingman en beste vriend wisten het! @tisch en nai: zoals beloofd, MIJN 'yeah baby yeah' target! YEAH BABY YEAH! wat lief dat naiman trouwens even bezorgd was over nai... is ze safe home gekomen? ik kan nu nog 243 paginas gaan klingelsofen maar ik kruip lekker met wijntje op bank bij klingman, bezinken en dan met grijns naar bed. knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff! jullie liefhebbende klingel.